Sensitest ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Imona, Sep 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Hoi dames. Ik heb nog geen ervaring met sensitest. Ik verwacht zelf dinsdag of woensdag mijn eisprong. Maar de rest idee tot nu toe nog helemaal wit. Alleen controle streep.

Vanaf wanneer laat sensitest een test streep zien?

2. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

Apr 5, 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ik gebruik sensitest en clearblue. Ik heb met clearblue geen smiley gehad, sensitest was wel positief getest, helaas liep ik mijn kid poging mis omdat ik van ziekenhuis clearblue moest aanhouden. Ik ga vanaf nu dus meer uit van sensitest.

Ik heb de groene extra gevoelig. Bij mij is er altijd een lichte 2de streep. Op dag dat hij positief was, was de test streep zelfs donkerder. Voor mij werken ze super. Welke sensitest gebruik jij?

3. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Ik heb de roze testen. Eergisteren een hele lichte tuurstreep. Vandaag omowit.

Maar ik zou toch een ovulatie moeten krijgen. Ik gebruik clomid. Heb deze eerder 3 rondes gebruikt en elke x een eisprong gehad en bij de 3e ronde zwanger. Helaas een miskraam met 8 weken. Leeg vruchtzakje. We zijn inmiddels 23 maanden bezig.
    Ik probeer er niet te veel aan te denken. Maar wil toch wel graag weten wanneer mijn ovulatie is.

Van mezelf heb ik maar 2 x per jaar een eisprong. Of soms zelfs helemaal niet. Maar met de clomid altijd een perfecte cyclus van 28 dagen..

Hoop toch dat hij morgen of overmorgen positief is. Mijn vriendin gebruikte ze ook en bij haar kwam er 2dgen een streep en verder ook niets.

4. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

Apr 23, 2015
    2,746
    1,716
    113
    Female
    Ik gebruikte ook de sensitest teststrips. Ik had de dagen voor de ovulatie een lichte streep en de dag voor de ovulatie een dikke vette streep, die hield wel ongeveer 24/36 uur aan.

Ik heb ze wel maar 1x gebruikt want ik was meteen zwanger die maand.

5. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Dat had mijn vriendin ook. Nou kan niet meer doen dan hopen dat er snel een streep komt

Share This Page