Ik weet het niet meer.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzie82, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie82

Suzie82 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje niet actief geweest maar ook omdat ik er een beetje doorheen zat, we willen zo graag maar mijn lichaam werkt niet mee.

We zijn in April 2013 begonnen, toen ben ik met de pil gestopt en mijn lichaam heeft een hele tijd nodig gehad om de pil eruit te werken, ik ben nu bijna 1 jaar al onregelmatig, de cyclussen wisselen tussen de 28 en 47 dagen.

We zijn nu 3 maanden bezig met ovulatietesten maar had het idee dat dat niet voldoende werkte, de afgelopen ovulatie heb ik dus ovulatietesten gedaan en getemperatuurd omdat me dat hier eens aangeraden werd.
    Ik had donderdag 27-02 een positieve ovulatietest en vrijdag 28-02 ook nog, ook was mijn temperatuur een fractie hoger vrijdag 28-02 en zaterdag 01-03, daarna was de ovulatietest weer negatief en mijn temperatuur ook weer normaal, ik weet dus vrijwel 100% zeker dat ik een ovulatie heb gehad en we hebben donderdagavond ook geklust.

Zaterdag 16-03 was mijn NOD, ik heb vrijdag wat krampjes gehad alsof mijn menstruatie op gang zou komen maar er is niks gebeurd, heb niks gevloeid en voelde me prima. Wel wat pijnlijke borsten en wat last van mijn onderrug maar dat heb ik bij een menstruatie ook.

Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb gisteren nog een zwangerschapstest gedaan die negatief was helaas.
    Vanochtend ben ik opgestaan met nog steeds pijnlijke, gespannen borsten, lage rugpijn, wisselende buien (emoties) en ook ontzettend maagzuur / maagpijn wat ik normaal werkelijk nooit heb.

Ik doe de komende dagen geen test meer omdat ik bang ben dat het weer negatief is, dus ik wacht minstens tot zondag af, mocht ik dan NOG niet ongesteld zijn dan doe ik toch nog eens een test.

Ik weet dat er ook vrouwen zijn die pas bijvoorbeeld 2 weken na hun NOD positief testen dus zal geduld moeten hebben.

Hebben meerdere vrouwen zo ontzettend maagpijn gehad en al die symptomen en dan toch nog een tijdje negatief deden testen? Misschien een domme vraag die al 1000 keer gesteld is maar zou een antwoord toch erg op prijs stellen.

Alvast bedankt!

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoi Suzy,

Ik heb toen ik zwanger bleek pas getest op mijn NOD en dat was positief, kan je helaas daar niet mee helpen.
    Maar wat het tempen betreft: Als je je ei gehad hebt, blijft je temperatuur hoog. Dat houdt in dat als je bv voor je ei ongeveer op 36, 5 zat, je na je ei bijvoorbeeld op 36,9 zit en blijft (zijn voorbeelden hé). Is je temp nog steeds even hoog of is hij ondertussen al gedaald? Dat wil namelijk zeggen dat je menstruatie er aan zit te komen. Als het hoog blijft, wil dat normaal gezien zeggen dat je zwanger bent. Soms kan je pieken hebben, waarna de temp terug daalt. Dat wil niet altijd duiden op een eisprong...
    Heb je geen link naar je chart? Op fertilityfriend.com kan je dat allemaal heel goed bijhouden.

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je temp moet idd hoog blijven als je eisprong er geweest is. Zoals jij het vertelt heb je gewoon een piek gehad zonder eisprong want je temp is weer gezakt naar normaal.
    En een positieve ovu-test kan geen 100% zekerheid geven op een ovulatie.
    Als je idd een linkje hebt naar je kaartje willen wij idd eens helpen kijken.

Als je kijkt naar mijn kaartje van mijn vorige cyclus kan je daar mooi de eisprong uithalen. Deze cyclus ziet mijn kaartje er niet uit dus niet echt aan geraden om er naar te kijken.:D En als je cyclus na een jaar nog zo onregelmatig is zou ik eens naar een arts gaan.;)

Deel Deze Pagina