Morgen ga ik lekker met mn vriend en onze honden een weekje lekker in een chaletje op een hele leuke camping staan! Lekker geen verplichtingen,alleen lekker genieten! We zitten lekker aan het water van de biesbosch ook nog eens en het beloofd weer heerlijk weer te worden dus ik ga er lekker van genieten van mn weekje welverdiende vakantie Dus ik ben een weekje niet online!!! Ik zal aan jullie denken hoor als ik lekker lig te genieten hihi!!!! Liefs!!!!
Behoorlijk vermoeiend en gisteren is de boel ontpolft op schoonmoeder gebied!!!!(open er zo een topic over) En vakantie,daar is iedereen wel altijd aan toe denk ik
Oei Denise, wat is er gebeurd dan? Wacht op je topic... Geniet van het weekje weg en lekker even ontspannen!
Ooh lekker hoor... Vanaf zaterdag mooi weer als het goed is. Ik hoop het in ieder geval voor je Veel plezier en geniet ervan!
Hihi weet ik,ik ben een echte brabander en die camping waar we heen gaan daar gingen we vroeger zwemmen. Tis alleen al lang geleden dat ik daar ben geweest en nu gaan we lekker daar een weekje bivakeren www.kurenpolder.nl daar gaan we heen
Hehe die zit toch in Engeland dus vergeten doe ik dr zo Hopelijk bevalt Engeland haar zooooo goed dat ze er blijft hahahah Tot volgende week schatten!!