dit hadden wij op ons kaartje staan. Wij hebben 5 jaar moeten wachten en ons ventje is met hulp van het ziekenhuis en ICSI is het toch gelukt Samen een kindje, het lijkt heel normaal. Dit ventje van ons samen, voor ons heel speciaal. En om te bellen hadden wij dit. Wilt u zijn oogjes zien twinkelen,l laat dan even de telefoon rinkelen. Mama en het ukkie', doen van 12.00 tot 15.00 uur een tukkie. Misschien kunnen jullie er iets mee groetjes angela
Mooi zeg! Wij willen tzt ook een tekst die voor ons en bekende speciaal is en voor anderen "gewoon mooi" Elmo
Wat ik in deze context (lang moeten wachten) ook een mooie vind : Lief klein kindje, zo mooi en zo bijzonder... We gaven je een naam, maar eigenlijk heet je "Wonder" Deze hebben wij gebruikt bij de geboorte van onze gezonde zoon, nadat we eerst 2 heftige miskramen achter de rug hadden.
Wij dus ook. En toen ik mijn geboortekaartje verstuurde, belde de volgende dag mijn beste vriendin die over 3 weken was uitgerekend, dat zij ook hetzelfde hadden uitgezocht...... Dus soufian zijn vriendinnetje Britt heeft hetzelfde gedichtje op haar kaartje. Ik vind hem nog steeds super.