Ga je gang! ik heb hem helaas ook niet zelf bedacht hoor! bij ons past ie ook heel goed bij het kaartje, die is zelf ook al heel grappig
Wij hadden bij de eerste een luchtbalonnetje met een ooievaar en baby en als tekst stond er, Wat ooievaar, niks ooievaar Gewoon je weet wel! Bij de tweede hadden we gewoon een mooi gedichtje uit naam van onze zoon grote broer. Maar we hadden wel onder aan het kaartje gezet, Wilt u weten of mijn zusje even knap is al ik, kom dat even kijken om ons te vergelijken. Nu konmt inmiddels de derde en hebben we ook weer een mooi lief gedichtje uit naam van broer en zus. Maar het kaartje is wel erg komische. Het is eem paspoort waar nieuwe wereldburger op staat en daarin staan gegevens net als in een paspoort zoals naam, gebdatum, lengte, kleur haar, kleur ogen enz Alleen bij woonplaats staat, bij papa en mama En bij bijzonderheden, even knap als mijn broer en zus
Ik vind dit ook een leuke en ik heb hem nog niet voorbij zien komen: Na 9 maanden binnenpret, werd ik op de wereld gezet. Zoals jullie hieronder kunnen zien, ga ik luisteren naar deze naam.......misschien! En dan de naam van je kind er onder.
5 jaar trug hadden wij idd ook hoera het is me gelukt ik ben op mijn verjaardag geboren bij de tweede hadden we vrij veel erop want hadden toen en voropagina van voetbal internationaal
Jammer dat ik dit topic niet eerder heb gevonden. Ik zie echt leuke teksten. Wij hadden nu: Allemaal zijn we blij Want we hebben er een kindje bij Maar ik heb zelf de meeste schik Want de oudste, dat blijf ik! Naam (oudste kind)
Wij hadden: Lief klein schoppertje 9 maanden speelde je vertoppertje Nu ben je eindelijk geboren En mag iedereen dat horen
Wij hadden op onze kaart: Na ruim 9 maanden binnenpret ben ik er eindelijk uitgezet en voor het bezoek: Voor info en boekingen bel (mobiele nummer van de papa)
Wij gebruiken nu deze: Mama's wil is wet, vanaf vandaag mag papa vroeg uit bed. Maandenlang heeft mama geschop moeten verdragen, dus nu wordt het tijd om papa te plagen! Wil je onze kanjer zien? Bel dan even, anders slaapt hij misschien!
het gedicht van de kleine van mijn neef (stond op de voorkant van het kaartje) begon als volgt: mijn papa heeft zijn best gedaan, want mijn wormpje hangt eraan (ik laat even in het midden wat ik er persoonlijk van vind)
papa kon niet slapen mama was niet moe pas vele uurtjes later vielen hun oogjes toe nu 9 maanden later ben ik gekomen als antwoord op hun dromen Deze hadden wij
als je een dochter krijgt... : maak je borst maar nat papa... wand vanaf vandaag is het 2 tegen 1 of 3 tegen 1 als je 2de dochter krijgt haha
@juju1981 ja, dat vond ik dus ook (en met mij nog meer mensen). En dan op de voorkant van het kaartje. Maar goed, ieder zijn eigen keuze... Zelf hebben wij teksten van liedjes van Marco Borsato gebruikt (iets aangepast) op de kaartjes (past eigenlijk niet hier denk ik, want het is niet komisch): bij de eerste dochter: ik open mijn ogen kijk om me heen alles is veranderd... (en op de achtergrond een foto van onze dochter die in de rondte kijkt) en ook nog: je bent binnen in ons hart, midden in de droom die we met je gaan beginnen bij de tweede hadden we deze tekst: wat gaat de tijd toch snel zaterdag zagen we haar voor het eerst ligt ze nu hier in onze armen wat is ze mooi
Voor gewicht en lengte vind ik deze wel leuk: -Ik ben (lengte) uitgerekt en (gewicht) uitgelekt. -Hij/zij weegt (gewicht) zonder pamper aan en meet cm als hij/zij recht zou staan. -Geboren in mijn blote kont .. cm en ... pond. Voor een gedichtje: -Godallemachtigwatishijprachtig !!! -Hoera ik ben geboren. Iedereen heeft het kunnen horen. In mijn blote billen lag ik daar te gillen. En iedereen mag het weten dat ik .... zal gaan heten. -.... is mijn naam. Had je hem nog niet op de kalender staan. Zet hem er dan maar bij. Op ..... is vast nog wel een plaatsje vrij. -Na een lange speurtocht heb ik eindelijk de uitgang gevonden. Hier ben ik dan!! Voor een visitetekstje: -Om filevorming bij mijn bedje te voorkomen liever eerst even bellen. -Kraamvisite is dolle pret maar tussen 12 en 3 duiken we toch even met zijn allen in bed!!
het y-gen komt anders wel van papa hoor maar het is wel een superfout gedichtje, mee eens er staan hier wel echt heel erg leuke, daar ga ik er denk 1 of 2 van pikken