Weet niet of 'ie al genoemd is, maar ik zag deze laatst voor een meid: There's a new babe in town! Ik ben niet zo van de tekstjes, maar deze mag er van mij zo op (mits een meisje, uiteraard...!)
Ik ben niet zo van de gedichtjes . Bij onze eerste 2 kindjes hadden we er helemaal niks extra op staan en bij ons derde kindje alleen : Dag lief zusje , wat leuk dat je er bent ..... Maar ik zie er toch wel een paar leuke tussen staan . ihihihi a new babe , en ik weeg genoeg en ben lang zat , ook geweldig !!
Wij hebben ook flink moeten zoeken en kwamen op het volgende tekstje van een Duitse site: Joepie, de versterking is er. Bij de opvoeding van onze ouders helpt vanaf vandaag mijn zusje leverde veel leuke reacties op. Verder heb ik een stukje tekst van Rowwen Heze overwogen uit Kleine man, dat Jack Poels schreef voor de geboorte van zijn zoon (wel vertaald naar het Nederlands): Over alle bergen, ergens heel ver weg begint een nieuwe morgen, zo nieuw als ik het zeg in het halve duister, word ik stil en luister en kijk naar jouw gezicht...