Maar wat ook weer een actie... Dit zei haar broer: "Hij is van de één op de andere dag vertrokken. Hij laat zijn pasgeboren kind en mijn zus alleen en zonder geld achter", zegt de broer.
Ik heb het ook gelezen op Twitter, hij heeft het er zelf op gezet dus het zal wel kloppen.. Walgelijke vent, achterlijk meisje. Kon toch ook niet goed gaan joh.
wow wat een kwast ( zacht uitgedrukt) is die man!!! Maar ja ik was als ik haar was zelf vertrokken. Pipo! Nu toch niet waar. Hmmm.. wazig allemaal. Toch zou ik als ik haar was nog zelf vertrekken. hahahha
in principe vond ik dat die 2 elkaar verdienden, triestheidslevel was even hoog. Maar dat ze nageslacht hebben geproduceerd is echt heel erg. Je zal het kind van die 2 zijn. En dan loopt er nog een 7 of 8 jarig zoontje van dat achterlijke wijf rond. Triest.
Het zal wel weer een publiciteitsstunt zijn geweest PJR heb ik altijd al een beetje vreemd gevonden en lijkt mij hiertoe wel in staat. Zo van: ik verveel me, Virginia, weet je wat mij leuk lijkt???
Ach... die hele familie is weird... zijn zus skeelert hier dagelijks door de buurt en beweegt haar armen en doet alsof ze een vlindertje is... dat weet ik omdat ze dat ook tig keer in zichzelf zegt... Mijn buurman woonde vroeger naast ze en ze zijn dus allemaal zo wappie...