Woonkamer was bij thuiskomst 30,5 graad. Nu gezakt naar 29,5. Slaapkamers boven geen idee maar de kinderen konden niet slapen van de warmte. Pas ergens tegen 22.00u waren ze in slaap gevallen.
Woonkamer 27 graden. Slaapkamers boven 34, dus daar ligt nu niemand..... Op onze slaapkamer beneden gok ik ook zo'n 27. Daar liggen nu twee kids in ons bed eindelijk te slapen sinds 10 minuten.... nog geen idee waar wij zelf nu gaan slapen.... ik denk ik bij de kids en vriendlief ergens boven...
Beneden 29.5 Boven 31.6 Nu alles tegenover elkaar open, en beneden was het net al 28! Hopelijk boven ook..
Beneden 25 graden, boven bij de jongste 29, dus de rest gok ik 28 (ramen staan daar open en voelen iets koeler), zolder geen idee maar iig warmer.
Beneden 27,5 sinds vanmiddag. Nu alles opengezet. Boven geen idee maar vast een paar graden warmer, ook daar alles open gezet
Woonkamer toen ik thuis kwam 29 graden. Nu 28,5. Schiet lekker op.... Slaapkamers tussen de 29,5 en 31 graden.
Als ik hier lees ben ik erg blij met ons goed geisoleerde nieuwbouw huis. Beneden is het 23,6 graden. Boven weet ik niet maar het voelt nog prima. Het is nu flink afgekoelt buiten met een briesje dus alles tegenover elkaar open gezet zodat het nu nog meer afkoelt. Al met al uitstekend te doen hier
Woonkamer 28 graden Bij dochter 29 graden. Buiten is het nog 28 graden dus koelt niet snel af ben ik bang.
Hier in Zeeland nu 19 graden echt heerlijk! Boven alles tegen elkaar open! Beneden is het in de kamer nog 25 graden.
Ook hier een nieuwbouw huis, en echt zooo blij met de isolatie. Vanmiddag op zn warmst 24gr woonkamer en slaapkamer beneden, slaapkamers boven 25 gr en nu overal terug gekoelt dankzij de airco naar 21 graden. En het is buiten flink afgekoeld nu, 20.3 dus ik mopper niet
Beneden 24,5 Kamer oudste denk 26 Kamer jongste denk 24 Zolder (onze slaapkamer) 28 graden, maar door de wind via het dakraam voelt het als 25 Ben heel tevreden na zo'n warme dag
Jaloers hoor... Hier nu beneden 27.5 gr Boven geen idee. Sinds gisteren rolluiken, dat helpt voelbaar. We hebben een oud huis, erg mooi, maar dus ruk mbt isolatie