Doortesten maar als ze lichter worden kun je 3 april als piek aanhouden. Ik heb zelf ook eisprongen zonder “ positieve “ ovulatietesten maar wel met hele duidelijke piek. Het kan zijn daf je piek gisterenavond of vannacht was. Ik test altijd 2 x per dag wanneer ik rond Mn eisprong zit
Ik zou doortesten,ik denk dat de piek nog komt!Zou zonde zijn als je hem mist omdat je denkt dat hij al geweest is.Deze testen knallen over het algemeen echt,teststreep donkerder dan controlestreep.
Ik ou ook nog even blijven testen. Het kan echter ook zo zijn dat je test van 3 april net niet op het juiste moment was en als je op een ander moment van de dag had getest hij donkerder was. Dan heb je je piek al gehad rond 3 april.
Vandaag ongesteld geworden.. tóch waarschijnijk de piek op 1 2 3 april gehad... op naar de volgende maand proberen... en door
Nog een vraag aan jullie.. stel dat ik die piek 2 april had.. klopt het dan ik dan 24/48 uur later de eisprong krijg.. en als ik dan na 2 aprik niet meer geklust heb. Gewoon flink misgemikt heb
Die 2 april wel.. maar ben na 5 min al naar toilet geweest erna.. Ik had een kleine bloeding.. mischien door de eisprong Sorry voor de détails. Die dag ervoor óók dikke doorzichtige slijmprop.. was béétje erdoor in de war..
Ik heb altijd voor m’n eisprong dik slijm. Dat kan dus best kloppen. En seks op je lh piek is prima. Sperma houdt het prima uit in je lijf. En naar de wc gaan kan geen kwaad. Zou super handige anticonceptie zijn trouwens als dat alles teniet zou doen
Wanneer je een inseminatie bij de iui hebt hoef je tegenwoordig ook niet meer te blijven liggen, uit onderzoek is gebleken dat dit niet zorgt voor meer kans op een zwangerschap kan dus geen kwaad.