Komt deze uitslag bij iemand bekend voor?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koekeloerie, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mijn dochtertje heeft dit ook weleens een dag of 3 gehad ik vond het idd lijken op brandneteluitslag. Daarna niet meer gehad dus geen idee wat het geweest is;)

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heb je huisdieren meissie, want dat lijkt me ook op vlooienbeetjes...

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik heb huisdieren, maar geen vlooien. De plekjes zijn denk ik ook iets te groot voor een vlooienbeet, maar ik had er ook aan gedacht hoor. En het verklaart die rode plek er omheen ook niet.

Ze is weer in slaap gevallen. Ik neig nu naar een reactie op iets.
    Alleen is het zo raar. Ze heeft een flinke darminfectie gehad en hierdoor zijn we juist zo voorzichtig met haar voeding.

Zolang ze slaapt laat ik het er maar even bij.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dat kan natuurlijk ook, justin reageerde ooit eens op een pijnstillende siroop, maar ik denk (maar ben niet zeker) dat die vlekken iets groter waren (is een heel verhaal geweest dat erbij eidigde dat ik mn zoon reeds op de keukentafel had en een sneetje in zijn luchtpijp wou doen...gelukkig kwam toen net de spoedarts)...
    maar daar was de reactie enorm vlug en niet enkel bij puistjes...
    vind het wel raar dat ze pijn doen :(
    ben blij dat de kleine nu slaapt :)

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Heb je een ander wasmiddel of wasverzachter gebruikt bijvoorbeeld?

6. Koekeloerie

nee ook niet..
    lief dat je mee blijft denken.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    lijkt op netelroos. maar dan licht.

jeukt het?

de foto's op internet laten alleen extreme zien. (of heftige) maar ik zou ook zeggen allergische reactie. kan zomaar opkomen ook op iets waar ze normaliter niet op reageerde.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    zijn het een paar naast elkaar? vlooienbeetjes vind je altijd 2 tot 5 beetjes naast elkaar... bij mij zijn zo ook rood geweest (onze kat had er zonder dat we het wisten)

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    vlooienbeetjes kunnen er idd ook zo uitzien. omdat ze klein is kan ze heftiger reageren op een beet dan een ander. en na krabben zwellen de btjes wat op

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier had Erik jaren geleden ook vlooienbeetjes. Reageerde er best heftig op en lijkt op de uitslag van je dochter. Ook helemaal rood werd het rond de bultjes.

Hond van schoonouders had geen vlooien ( was net behandeld ) maar naderhand had ze toch wat vlooien in zijn mand gevonden.

Kan ook van een kat van buiten komen. Als die ff langs je heen strijkt ofzo.

11. Koekeloerie

#31 Koekeloerie, 4 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2010
    Vlooien zijn echt uitgesloten. Alle plekjes zijn weg.
    Ik denk dat ze een reactie heeft gekregen op de peutergroeimelk die ze voor het slapen gaan krijgt. Dat is het enige vreemde waar ik afgelopen week mee ben gestart.

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dat kan natuurlijk ook... gewoon goed in t oog houden meissie...
    succes
    xxx

13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    als ik zo naar de foto kijk, lijkt het inderdaad erg op een beestje. Lisa heeft eens last van de processierups gehad, zag er precies hetzelfde uit.
    Dit zal het waarschijnlijk niet zijn, niet echt meer de tijd er voor, maar het kn ook in de kleding blijven zitten.
    Wij hadden heel erg veel last van die rot dingen, onze wasmolen buiten heeft door de wind ook deze haartjes gekregen terwijl mn was aan het drogen was, niet bij nagedacht kleding aan, zit ik zelf helemaal onder.
    Lijkt vanaf de foto veel er op, maar natuurlijk moelijk te zeggen.

As het warm aanvoelt, misschien prettig voor haar om een verkoelende zalf er op te doen.

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    of, zo raar het ook klinkt, maar het is bewezen dat dat goed is... een beetje van je egen speeksel er op doen...

Deel Deze Pagina