hahahha tis echt heel erg , lang geleden dat ik zoveel bloede . heb dus afgelopen di mijn spiraal eruit laten halen (staat ook nog ergens anders ) maar bloed sinds vanmorgen als een rund . verder geen buikpijn of niks , wel ineens pijnlijke borsten !! zijn er mensen die dit herkennen
doodbloeden zal niet gebeuren , dan moet je zoveel in 1 keer verliezen (helaas ervaring mee) als je het niet vertrouwd, weet niet hoveel maandverband je in een uur hebt verschoont, maar dan zal ik even de ha bellen. het wil wel gebeuren na verwijderen spiraal dat je een dag stevig menstrueerd.
nou menstruatie lijkt me sterk heb woe mn ei gehad duidelijk gevoeld ! ik moest 3x in t uur veschonen t lijkt nu iets minder te worden
Maak je niet druk! Dat heb ik dus vorige maand gehad! 6 dagen na mijn ei echt bloeden als een rund... bijna 9 x m-verband (die superlappen) wisselen in 10 uur! Was twee dagen echt heftig, daarna werd het minder en verliep het verder als een normale ongesteldheid (van in totaal 6 dagen). Komt goed...