Vraagje... Ben al in juli gestopt met de pil maar heb een onregelmatige cyclus: 31-33-51-35. Eigenlijk dacht ik dat die 51 een eenmalige uitschieter was omdat ik de andere keren rond de 33 dagen bleef. Inmiddels heb ik dag 53 bereikt en heb ik alleen gisteren een heeeel klein beetje bruin verlies gehad en eregisteren minimale rode sliertjes bloed... Heb op oudjaarsdag maar een test gedaan maar deze was negatief. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken... Heeft iemand ervaring met dat minimale bruinverlies?? Bijv als aankondiging voor een menstruatie of evt toch bij een zwangerschap?? Normaliter heb ik nooit dat bruinverlies voor mijn menstuatie, en ik menstrueer ook zeer hevig sinds ik met de pil gestopt ben. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt!
Hoi GGL, Ik kan je hier helaas niet mee helpen....zit zelf ook een beetje met dit 'probleem'. Ben eind oktober gestopt met de pil (dus iets minder lang bezig), maar ik heb ook nu bruinverlies, zou eigenlijk moeten menstrueren op dit moment (of zwanger zijn natuurlijk), maar heb dus geen 'echte' menstruatie. Heel vreemd! Normaal ook heel hevig met vloeien, dus snap er niks van. Kunt natuurlijk niet iedereen met elkaar vergelijken, maar wilde het even kwijt....had zelf ook al een bericht geplaatst vandaag....
Heb je bericht gezien inderdaad. Beetje te vergelijken he.. Afwachten is gewoon zo lastig dus ik dacht ga hier wat nuttige informatie vandaan halen Ik vind het gewoon echt raar want heb zoiets nog nooit gehad. En dus ook nog helemaal geen zwangerschapsverschijnselen...
Ik zag je reactie! haha! Ik dacht ook, even wat informatie vragen, maar er zit geloof ik 1 ding op: testen. Vind dat alleen elke keer zoooo spannend, jezelf af en toe blij maken met een dode mus maar wie weet... Jij bent ook al behoorlijk weer over tijd, dus het zou uiteraard kunnen, ben wel nieuwsgierig hoor wat je test aangeeft. Als mijn menstruatie niet normaal op gang komt deze week, dan waag ik er vrijdagochtend een testje op (als ik zolang kan wachten). Had net bij toiletbezoek namelijk weer beetje bruinverlies. Ook geen verschijnselen, behalve beetje misselijk. Maar ook geen vergelijkbare verschijnselen voor menstruatie. Voelt niet hetzelfde (maar kan ook mijn hoofd zijn die dat inbeeld..) haha! Maar het verschil tussen bruin en rood en weinig en veel zie ik toch wel
Ha meiden Ik ben in november gestopt met de pil, kreeg 40e dag bruinige afscheiding, kon het iig geen ongibloed noemen, heeft zo'n 8 dagen aangehouden, geen ongi klachten gehad die ik anders altijd wel flink heb. ik heb het als ongesteldheid geteld, want paar testen gedaan en helaas niet zwanger, nu bezig met ovutesten en nu komt al een paar dagen lh waarde naar boven. Hoop natuurlijk dat jullie zwanger zijn, maar denk dat het zelfde als bij mij was, wel ongi maar niet met de ongi verschijnselen als anders.. Ben benieuwd meiden en ga voor jullie duimen voor positieve testen!
Hoi Pinkelientje, bedankt voor je reactie. Dat is inderdaad ook vreemd bij jou. Wat kunnen we toch raar in elkaar zitten he! Ik heb echter maar 1 dag een heeeel klein beetje bruin verloren. Was eigenlijk nog niet eens de moeite om daarvoor een inlegkruisje in te doen zeg maar Dus ik weet ook niet.
Hoi, ook ik heb dit meegemaakt en door een vriendin die hetzelfde mee heeft gemaakt heb ik niet lang gewacht. Ik ben naar de huisarts gegaan na 3 maanden en daar gevraagd wat het zou kunne zijn. Uiteindelijk ben ik gaan bloedprikken om alle hormonen te laten bekijken, die bleke in orde. Toen ben ik naar de gynaecoloog gegaan en daar hebben ze een echo gedaan. Ik bleek pco te hebben en geen eisprong van mezelf te hebben. Hier kwamennp ze apachter in het ziekenhuisl ik wil je niet bang maken maar enkel informeren zodatje dit in je achterhoofd houdt. Het hoeft niets te betekenen, sommige hebben lang nodig af te kicken van de pil en krijgen pas later echte bloedingen. Hopelijk heb je hier iets aan!