Zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onzewonders, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi dames,

Helaas heb ik gisteren, na een bloeding van 2 dagen, het vruchtje verloren. Het bloeden is nu al aanzienlijk minder en ik merk aan mijn lichaam dat het beter gaat. Buik-rugpijn zijn aan het verdwijnen en ik hoop dat het bloeden ook eerdaags stopt.

Ik ben zwanger geworden, met een veel te korte LF, in ronde 4. Sinds ronde 3 aan de tarwekiemolie.
    Nu twijfel ik dus ontzettend of ik weer aan de tarwekiem zal gaan. Aan de ene kant voelde ik me heel erg goed bij het gebruik er van, aan de andere kant ben ik bang dat de MK door de tarwekiem kwam. Terwijl ik met mijn volle verstand heus wel weet dat het niet zo is! Maar toch, je gaat twijfelen he...:(

Wat denken jullie? Gewoon weer aan de tarwekiem of toch maar niet doen?

Ik hoop dat iemand antwoorden/ advies heeft of zelf dit meegemaakt heeft en daardoor advies kan geven....

Alvast bedankt!

Liefs Fem

2. Ahhgg meis wat verschrikkelijk!!!!! Dooddoener maar ik weet wat je doormaakt, zelf mk en bbz gehad.. T zal inderdaad niet aan de tarwe kiem olie hebben gelegen en als jij je er goed bij voelde zou ik t blijven gebruiken. Er was iets niet goed met t vruchtje pfff erg!!!!!!! En als je de olie wel de schuld wil geven is dat niet gek hoor meid!!!! Ik hoop dat je je een beetje staande weet te houden. Onthoud goed als je deze mk verwerkt hebt... Jullie hebben in ieder geval bewezen dat het kan!!!! Koop je nu niks voor dat weet ik maar t is moeilijk om de juiste woorden te vinden troosten kan niemand je eigenljk. T heeft tijd nodig natuurlijk. Heel veel sterkte en verlies niet de moed xxxx

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Doen wat je gevoel zegt zou ik zeggen!
    Ten eerste, wat verschrikkelijk dat jullie het vruchtje verloren zijn!
    Kan me voorstellen dat je meteen denkt dat het door "iets" komt!

ben er zelf niet bekend mee, maar anders zou ik het zonder proberen....want de meeste doen het ook zonder de tarwekiem-olie en worden ook gewoon zwanger!
    Of heeft een een bepaalde reden dat je dat gebruikt?

heel veel succes!!

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb het gebruikt ivm mijn veel te korte LF. Ik heb gehoord dat het eventueel verlengd kon worden door tarwekiem. Ook zou het dan beter innestellen...

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oke weer wat geleerd!;)

Deel Deze Pagina