Pffff... Mijn dochter van bijna 1 jaar huilt sinds een paar dagen extreem (vergeleken met normaal). Ze slaapt (overdag) vrijwel niet, als ik haar neerleg raakt ze helemaal overstuur. Het slapen lukt alleen als ik haar in de kinderwagen rondwandel. Dan slaapt ze een half uurtje maximaal. Ze is vaak ontroostbaar en niets helpt. Ze wil de hele tijd bij mij zijn en ziet er niet fit uit. Ze eet en drinkt ook niet goed. Ik ben vandaag naar de dokter geweest omdat ze ook naar haar oortje grijpt en wat verhoging had. De dokter kon het echter niet zo goed zien in haar oor maar dacht dat het geen oorontsteking was en deed er (vond ik) een beetje luchtig over. Haar keeltje is in orde. Nu krijgt ze ook tandjes en daar had ze de vorige keer ook last van maar ondanks zetpillen die ik haar geef huilt ze zo erg en slaapt ze niet goed, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ervaringen of adviezen?
jemig, klinkt toch echt als oorpijn! jammer dat je huisarts het zo afwimpelt... misschien morgen naar de huisartsenpost? Misschien krijg je dan een ander die er wel serieus op ingaat. Chamodent van VSM is homeopatisch en zou voor zowel tandjes als oorpijn helpen, Heb je dat al geprobeerd?