Komt dit nog door de kleine maaginhoud ofzo?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat ze na een paar uurtjes weer honger hebben? Voorbeeld; rond half 8 krijgt Justin fv en van de rest wat pap (hij eet dat niet veel nl). Om 10 uur (als hij niet slaapt) krijgt Justin n liga waar hij dan gemiddeld n halve van op eet of n rijstewafeltje. Klein beetje diksap. Om half 12 a 12 uur eet hij n heel broodje op en daarna nog n fles fv van 135 cc er achter aan. Maar dan krijgt hij dus rond half 3 zijn fruithapje maar redt ie t niet tot half 6. Want om half 5 heeft hij mega honger.. Meestal geef ik m dan nog wat fv. Om 6 uur eet hij gemiddeld n potje groenten zo leeg en krijgt Justin nog wat yoghurt toe. Maar daarna is hij moe en wil hij slapen. Nadeel is dus dat hij dan nog n avond fles moet? Hoe moet ik dit aanpakken? Ik geef m nu dus rond half 7 weer n fles 120/4 en 1 schepje nutriton maar de laatste paar dagen redt Justin t niet meer tot half 7 a half 8 s morgens.. Ik vind t sneu om m dan ook evt s avonds nog wakker te maken.. HELLUP :(

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hoi patroeschka. Het is idd redelijk weinig wat Justin eet (voor mijn gevoel dan he!) Ik zou het eten van de pap misschien wat gaan uitbreiden in de ochtend. Dan is hij alweer een beetje meer gevuld. Daarnaast is het misschien een idee om het warme eten op te schuiven van half zes naar half vijf. Dan kun je voor het slapen gaan hem nog een fles geven (eventueel ook pap van maken). Als hij slaapt is het idd ook vervelend om hem wakker te maken. Probeer dan gebruik te maken van zijn wakkere uurtjes. Succes met je kleine mannetje!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam zit zo'n beetje op het zelfde idee als het gaat om eten, alleen krijgt ze van mij 210cc+7 schepjes voeding(3x pd). 's Avonds en 's ochtends krijgt ze nog 3 schepjes bambix erin.

Deel Deze Pagina