Schijtziek word ik er van! Dat geluid komt me verdorrie ergens bekend van voor, maar ik kan het niet plaatsen. Wie doet er ook mee en gaat gezellig mee brainstormen? Het openen van een kassalade is het enigste waar ik mee aan kan komen zetten nu, maar mijn gevoel kan er niks mee. Beluister Het Geluid en raad mee | Q-music
Heb je facebook Darkangel? Daar kan je het namelijk ook mee aanmelden. Is twee tellen werk, want je hoeft niks te registreren.
Ik weet het ook niet. Grr. Gekke is als je je geluid ff tandje harder zet van de radio je ook wat zachte geluiden ervoor hoort
Het ligt ook op het puntje van me tong! Echt heb alles al bedacht maar dit alles is al genoemd.... word er ook gek van grrr
Ik doe dit jaar niet mee. Ik word helemaal gek als ik dat geluid moet raden! Ik ben te fanatiek geloof ik...
Ja dat heb ik dus ook! Het ligt echt op het puntje van mijn tong. Dit geluid hoor ik vaker. Maar wat is het nouhouuuu
Ik dacht dat het de hoorn er weer ophangen in een telefooncel was. Maar dat is niet goed zie ik. Er zit duidelijk een 'tring' in het geluid, dus iets waar normaal gesproken een bel inzit.