hoi Ik heb een klein vraagje?ik geef mijn dochter nu 19 maanden bv.ik wil er eigenlijk mee stoppen omdat ik niet wil tandemen maar dit is voor mijn dochtertje erg moeilijk metname in de nacht dan wil ze niks anders dan bij mij drinken,maar naar mij idee komt er niet echt meer melk krijg ook geen ts meer.als ik weiger de borst te geven wordt ze erg boos en gaat ze niet meer slapen.Ik vind het dan ook weer zielig omdat ze er nogzoveel troost in vind. heeft u nog tips! alvast bedankt groetjes rosa
Hoi, Hier heb ik in de praktijk niet zo vaak mee te maken, want dit komt niet zo vaak voor. Wat leuk zeg, zo'n grote baby aan de borst. Vindt ze een flesje of iets anders helemaal geen goed alternatief? Het lijkt me erg lastig voor je als je zeker weet dat je wilt stoppen, maar ze het eigenlijk niet toestaat. Ze is nog te klein om het uit te leggen. Eigenlijk heb ik geen tips, bedenk iets afleidends zou ik zegen, maar wat weet ik niet. succes Linda
hoi linda bedankt voor je snelle reactie,ik heb al van alles geprobeerd ze drinkt wel uit de tuitbekker 's nachts water maar dat is voor haar afdoende ze vraagt daarna net zo hard om de borst. iniedergeval bedankt.ben trouwens supper trots dat ik het zo lang heb volgehouden. groetjes rosa