kom ik net thuis van de dokter is mijn man thuis gekomen van zijn werk sta helemaal perplex ! want hij moet eigenlijk op de vrachtwagen zitten !! nu had hij een afspraak staan vandaag om gekeurd te worden bij de brandweer maar tegen mij had hij geezegd dat hij hem verplaatst had naar zijn vakantie niet dus maar dat is nog niet alles kom ik boven want daar was die heeft ie al me was opgevouwen !!nog meer om blij om te zijn o wat kan ik hier van genieten hihih moest het gewoon even delen er bestaan nog mannen die geweldig zijn
ik kan daar zoo van genieten me man is vrachtwagenchaffeur dus kom regelmatig voor wat zeg ik bijna elke dag dat ik heel de dag er alleen voor sta van 5 uur sochtends tot 7 uur savonds en dan doe ik ook nog het huishouden wat ik normaal vind aangezien ik een thuisblijfmama ben maar dan kan ik echt genieten van de kleine dingen die hij doet
Wat een lief en fijn gebaar! Mijn vriend komt ook weleens een paar uur (onverwachts) vroeger thuis en dan met een bos bloemen, of een ander leuk kleinigheidje!
Heerlijk hé! Mijn man kan me soms ook heerlijk zo verassen. Gaat gewoon douchen enzo maar trekt ineens gewone kleren aan en dan heeft hij als verassing een dagje vrij genomen. Of staat ineens rond de middag voor de deur, verassing middagje vrij Heerlijk!
helaas heeft ie een keuring van de brandweer om 14.00 en de kids zijn gewoon thuis maar anders waren we lekker een dagje weg gegaan maar hij heeft echt al heel veel gedaan droger verplaatst en aan het puinruimen haha
Leuk he!! Mijn man is ook chauffeur,hele weken weg,die komt heel af en toe ook wel is als verrassing thuis,met een bosje bloemen ofzo! kan ik zo blij van worden,vooral omdat het bijna nooit gebeurd!! Geniet er van! Veel liefs, Sylvia