Dag meiden, Morgen gaan we voor het eerst met ons meisje baby zwemmen bij ons in de buurt, we gaan een proefles volgen. Waar moet ik aan denken om mee te nemen? (mama vindt nieuwe dingen altijd een beetje spannend en papa heeft zoiets van 'dat zien we morgen wel weer' ) Groetjes!!
Aaah babyzwemmen is zo leuk! Wat ik meeneem voor mijn zoon: Zwembroek Zwemluiers Badcape Hydrofieldoeken 2 Gewone luier Luierdoekjes ( en vergeet ook je eigen zwemkleding & handdoek niet )
Voor jezelf: slippers en badjas! Dan kun je eerst je baby droog (en warm) maken en daarna jezelf zonder zelf te verkleumen Veel plezier!
Leuk! Wat ik altijd meeneem; - zwembroekje en zwemluier - omslagdoek en hydrofiele luiers (3) - zeep - schone kleding en luiers - billendoekjes Wij gaan ook altijd in de ochtend zwemmen, ik laat mijn dochter dan altijd haar pyjama aanhouden. Ik vind het onzin om haar eerst thuis aan te kleden en daarna bij het zwembad weer... De maxicosi neem ik mee naar binnen, daar blijft zij in liggen totdat ik klaar ben met omkleden, daarna ga ik haar omkleden.
En eten! Na zo'n intensieve zwemles valt je dochter waarschijnlijk lekker in slaap, zonde dat ze dan wakker word van honger. Hier kon ik DL over leggen in bed, maar helaas eten vergeten... Dus snel weer wakker. Veel plezier! Het is erg leuk om te doen.
En vergeet niet dat die zwemluiers niet waterdicht zijn. Dus niet thuis al aandoen, dan wordt alles nat als ze een plasje doet
Wat leuk dat jullie gaan zwemmen! Wij zijn vanmorgen nog geweest en mijn dochter (ruim 2) slaapt daarna altijd extra lang, heerlijk. Ik heb vorige week toevallig een blog geschreven met tips over de 1e keer zwemmen, met een printbare meeneemlijst erbij. Misschien heb je er iets aan: Voor het eerst zwemmen met je baby - Kids Travel Service Veel plezier morgen!
Thanx Jessi79! Heb je blog gelezen, kan er nu nog beter een beeld van vormen. Leuk en duidelijk geschreven!
Nog even een tip. Doe alleen de dingen die julllie allebei zien zitten. Er komt al veel op je kIkndje af en als je te snel gaat dan is de lol er snel af. De andere kinderen hebben waarschijnlijkervaringmet zwemles en durven daardoor meer.
Hihi dat heb ik gehad, ik dacht even slim te zijn om haar thuis al klaar te maken met zwempakken en zwemluier.. Het druppelde op de grond toen we bij het zwembad gingen omkleden!
En een straks zwemluier meenemen. Hier wel eens gehad dat ik net N in dr zwemluier en badpakje gehesen had en ze toen ineens poepte..
Het was echt ontzettend gaaf! we gaan dit zeker elke week doen! Wat doen ze dat ontzettend leuk, en dochterlief was helemaal in haar element! Gaaf!!! Bedankt voor alle tips!!