hoi allemaal Ik hoop natuurlijk dat mijn kwaaltjes voortkomen uit een zwangerschap maar durf er eigenlijk niet op te hopen! ik heb clomid gebruikt, maar dit heeft niet het juiste efffect op mijn lichaam. de 50 mg en 100 mg deden niks. nu 150 mg geslikt. met slechte eisprong en te dun bms. 3 weken na eisprong niet ongsteld en niet zwanger. dus weer naar zkh. daar zagen ze tot hun verbazing een nieuwe lege follikel. dus ik moest bloed laten prikken. uit deze uitslag kwam dat ik te laat in mijn cyclus dus rond week 3/4 weer een eisprong heb gehad. maar dit keer een hele mooie met mooi dik bms. de gyn hoopte dat we op de juiste tijd gemeenschap hadden gehad. nu weet ik niet precies waneer men nod is omdat we dus niet zeker weten wanneer die eisprong is geweest. de gyn gaat ervan uit dat ik dit weekend ongesteld moet worden (hopelijk niet) en anders met een uitloop naar halverwege volgende week. ik moet dan gaan beginnen met hormonen spuiten ipv de clomid. nu heb ik sinds 2 dagen de volgende klachten. - halverwege de middag enorm vermoeid. - misselijk na drinken kopje koffie. - veel witte afscheiding (vrij dik en slierterig) - gespannen/licht pijnlijke borsten bij aanraken. - snel huilerig en chagarijnig. wat denken jullie? zou ik zwanger kunnen zijn? en wanneer zouden jullie testen?