Hoi dames, Ik zit nu een paar dagen voor nod. En ik heb af en toe een soort ongi gevoel.. Ik had dit de eerste ronde ook.. Betekend dit dan toch dat ik waarschijnlijk ongi ga worden ? Gr
hi, hier hetzelfde geval, NOD is 15 nov. en heb al vanaf afgelopen vrijdag last va ongi krampen... hoop zo dat er een positieve uitslag uit gaat komen maar helaas kunnen we alleen maar afwachten.
Ja precies .. Mijn nod is 13 nov. Maar heb mn ei eerder gehad dus denk dat mn nod ook eerder is maar ik wacht t wel af
Behappy, hoe is het nu met jou? Niet wanhopen hoor. Want ik dacht echt dat ik gigantisch ongesteld zou gaan worden toen ik zwanger was van Aiden. Ik had echt van die ongesteldheidskrampen. Had toen al positief getest, maar dacht echt dat het game over was. Iedere keer met angst en beven naar de WC, maar alles bleef gewoon goed gaan. Het kan dus een teken van zwangerschap zijn, maar dus ook van een aankomende menstruatie...
spannend allemaal zeg ik heb ook last van een zeurende pijn in mijn onderbuik, soms echt in het midden soms links of rechts. af en toe ook een borrelend gevoel. heb ook heel veel het gevoel alsof er allemaal slijm uit loopt maar als ik dan naar de wc ga is er geen slijm te bekennen. inwendig onderzoek gedaan en dan voel ik het slijm wel (sorry voor de details). heeft iemand van jullie dat ook? mijn nod is 16 nov of 21 nov
hey hey, nee priscilla daar heb ik geen last van..wat raar zeg!! mischien een ontsteking ofzow ergens? ik heb namelijk mijn eierstokken al eens ontstoken gehad en had hier toen ook heel veel last van ( van slijm dan ) voor de rest zou ik het ook niet weten.