Hoi, Thijmen krijgt nu 4 kiezen tegelijk (!) en heeft er erg veel last van, echt soms hysterische huilbuien etc. Heel zielig voor hem! Hoe lang duurt het voor ze geen last meer hebben van de kiezen die doorkomen? Ik gebruik nu wel deninox en een paracetamol voor de nacht, maar daar wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer vanaf. Groet Rosa
hoe lang het duurt, daar kan ik je niet mee helpen. maar ik gebruik altijd gengigel. dentinox hielp hier voor geen meter met de tandjes en gengigel wel. het is bij verschillende apotheken te koop, maar ook via internet. www.gengigel.nl groetjes, Miranda
Niet echt hoopvol: Bij de 4 voorste kiezen zijn we een kleine maand bezig geweest. Afgelopen december. In combinatie met allerlei griepen en oorontstekingen was dat echt een prutmaand.. Maar het doorkomen van 1 zo'n kies duurde ongeveer 1a1,5 week. En hij kreeg ze achter elkaar. Dus misschien gaat het sneller als ze echt allemaal tegelijk komen..
Een maand Ik hoop dat het idd sneller gaat. Het komt nu echt allemaal tegelijk. Maar goed, daarna moeten we er nog een keer 4 en hij moet ook nog 2 snijtanden krijgen. Ik zal ook eens voor die gegigel kijken. Werkt dat verdovend?
Het duurt hier ook al weer een paar weken. Eerst had hij er best veel last van, maar nu merk ik weinig(hij eet heel slecht zijn brood) meer aan hem terwijl ze nog steeds niet door zijn. Ik voel wel 4 bobbels in zijn mondje, en onder al wat puntjes. Ben ook wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren!
Gengigel werkt pijnstillend en bevat een bestanddeel waardoor het tandvlees sneller geneest. ik heb het zelf ook uitgetest, had op iets hards gebeten en het hiep echt. groetjes, Miranda
ik lees even mee! heb nl. idee dat wij ook al een week of 6 aan het wachten zijn, inmiddels zijn er 2 tanden en 1 kies door maar er staan er nog 2 op doorkomen. wordt er niet goed van en heb ook het idee dat dentinox voor geen meter werkt, misschien dat gengigel eens uitproberen. maar hier is het ook in combinatie met verkoudheid/griep/oorontsteking, dus waar hij nou het meeste last van heeft weet ik niet