Hoi Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik kon er niks over vinden... Ik ben wel benieuwd naar jullie leeftijden en wie/hoe/wat jullie zijn... Ik zal zelf beginnen: Ik ben 23 jaar en mijn man is 27 wij zijn 23-06-2006 getrouwd we woonde 5 jaar samen en besloten dat we "de grote stap" gingen nemen. Omdat we beide een kinderwens hebben, hebben wij vanaf deze dag de pil weggelaten We realiseren ons dat we jong zijn, maar ik moet jullie erbij vertellen dat ik mijn moeder 3 jaar geleden verloren heb aan kanker. Dan ga je echt nadenken over de toekomst. Je wilt niks missen en je merk dat je "behoefte" aan een eigen gezin steeds groter wordt. We hebben een (koop)huisje, boompje en beestje We hebben allebei werk;hij voor 40 uur en ik voor 24 uur We hebben hebben financieel best goed. Nu maar afwachten hoelang het gaat duren. Ik vind elke dag 1 dag te lang. Ik heb echt alle respect voor de mensen die al maanden aan het "oefenen" zijn Ben benieuwd wat jullie over jezelf willen vertellen Veel groetjes:
er is al eens een topic over geweest als i me niet vergis ... maar oké hier gaat ie dan ik ben Astrid , en ik ben 35 jaar oud ..ik heb 2 kinderen dennis van 13 en Kim van 11 uit mijn vorig huwelijk die 14 jaar duurde sinds vorig jaar Mei opnieuw getrouwd met een geweldige man Tom,die een zoontje heeft van 7 jaar die ook Dennis heet .... vorig jaar November hersteloperatie gehad aan eileiders omdat we samen heel graag een kindje wilden ..na een MK in Mei , meteen weer zwanger geraakt wat tot nu toe goed gaat ...foto`s staan in mijn album van ons gezin greetzz asjuh
Ik ben Stientje, 33 jaar, volgende maand 8 jaar getrouwd, en reeds 12 jaar samen met me ventje. Ik heb 2 kids, meisje van 5 en een jongen van 4. Ondertussen wachten we al 15 maandjes op ons derde en laatste wondertje... Een foto van mijn gezinnetje vind je in mijn album !
Hey ik ben sandra . Ben 30 jaar en mijn schatje is 32 jaar. We zijn nu ruim 7 jaar samen. En willen samen graag een gezinnetje. Ik werk momenteel nog full time. (heb een eigen kleding zaak) maar ga deze waarschijnlijk op korte termijn beindigen om weer een schoonheidssalonnetje te beginnen. Foto in mijn album( als ik hem erin krijg haha) Liefs sancho
Nou daar gaat ie: Ik ben Anouchka en ben sinds 16 juni gelukkig getrouwd met Mike en sinds die dag zijn we bezig met kindjes. We wonen in Putte NB Ik ben 24 en werk in de horeca en Mike is 27 en werkt bij gemeentewerken Rotterdam als monteur voor bruggen en tunnels. (die rijd dus 200 km per dag pffff). Ikzelf heb al 2 jaar een kinderwens maar mijn "man" (ben er nog steeds niet aan gewent ) was er nog niet aan toe, toen we getrouwd waren zei hij tegen me: Zou je niet eens met de pil gaan stoppen? Ik wist niet wat ik moest zeggen. We zijn sinds kort ook een Volkswagenbusje T1 (hippiebus) aan het opknappen. Auto's is een hobby van ons alletwee. En verder hebben we 2 poezen. In mijn album kun je foto's zien van ons en de poezen. Veel liefs Noesje
Hoi dames, Ik ben patricia en ben 28 jaar, en sinds 16-6-2006 getrouwd. Ik ben kapster van beroep en mijn man is 30 en werkt op een school. Samen hebben we al een hond ( zie album ) en daar zijn we erg gek mee. Wij hebben dus ook een kinderwens en we zijn sinds Maart dit jaar bezig met "klussen". De eerste ronde was het gelijk raak maar jammer genoeg eindigde dit in een mk. We zitten nu in ronde 4 na de mk en we hopen dat het snel weer raak is. Ik wens iedereen hier een vruchtbare periode toe en voor diegene die al zwanger zijn, nog een hele fijne zwangerschap.
hoi hoi Ik ben Twinny. Ik ben 32 jaar en mijn lief is net 33 geworden. Heb al een tijdje een kinderwens, maar mijn lief moest nog 1 en ander met haar zelf overleggen, hihi....... Ja klopt, goed gelezen mijn lief is een meisje......... We zijn al 8 jaar bij elkaar en nu samen toe aan uitbreiding van ons gezinnetje. Aangezien we samen niet kunnen klussen voor een kleine, zijn we onder behandeling in het ziekenhuis. We hopen nu in ronde 3 dan ook dmv IUI zwanger te worden........ Mijn lief werkt fultime en ik doe partime vrijwilligerswerk........ grtjs Twinny
Dit is een goed idee gavor! Nou daar gaat ie dan: Ik ben Daphne 22 jaar, en mijn mannetje is 26 jaar. Wij zijn inmiddels 3 jaar getrouwd (ja waren er vroeg bij ) en daarvoor waren we 3,5 jaar bij elkaar. We zijn erg gelukkig in ons huurhuisje, maar het is te klein en ik heb nu net een nieuwe baan gekregen in de woonplaats waar mijn ouders wonen 60 km verderop, dus gaan we verhuizen.. We willen in verband met onze kinderwens toch wel een huisje huren met minimaal 2 kamers.. Huren omdat ik dan nog geen vast contract heb en we dus nog niet kunnen kopen. Maar over een jaartje gaan we waarschijnlijk een huisje kopen. We hebben twee katten Ruthless Rabble of the Attic en Krzysztof Hadzyvladzsky of the Attic. Nee, ze zijn niet van adel, hebben zelfs geen stamboom, maar we vinden het wel leuk om ze aparte namen te geven. Onze kinderen gaan normalere namen krijgen hoor, wees maar niet bang Sinds 20 juni hebben we besloten om voor een kindje te gaan. Ik ben toen dus gestopt met de pil nu ben ik fijn aan het ontpillen (yeah)... Ben benieuwd!
Hoi ik ben Cynthia, 24 jaar en op 24-02-2006 getrouwd met Arno die volgende week 33 wordt. Ik werk in een verpleeghuis en doe alleen maar nachtdiensten. mijn man is docerent musicus aan de muziekschool in het vak slagwerk. Wij werken allebei rond de 27 uur.Wij hebben een poesje misty. Op 6 april teste ik positief na 2de poging. ikzelf had allang een trouw en kinder wens maar daar moet je met z'n tweeen voor zijn. vorig jaar zomer hebben (eigenlijk mijn man) we besloten om er voor te gaan. we hebben een koop woning als 5 jaar vlak bij Goes in Zeeland. Als er vragen zijn hoor ik het wel.
Oke nu ik (niet schikken hoor!) Ik ben Laila 18 jaar en woon nu zo'n 6 maanden samen met mijn vriend (24 jaar) samen in het zonnige Breda. We hebben nu ruim een jaar een relatie en willen niks liever dan huisje boompje beestje samen. Ik heb vanaf mijn 14e altijd iets gehad van ik wil jong moeder worden lekker in het huishouden bezig zijn. Mijn vriend is nu met het laatste jaar op school bezig en heeft ook nog een baan van zo'n 20 uur per week. Verder werk ik fulltime in een supermarkt. We hebben een mooi ruim huurhuis aangeboden gekregen in Arnhem en gaan daar dan ook heen verhuizen. Ook doe ik nog een thuisstudie om toch wat goede diploma's op zak te hebben. Verder heb ik nog een aantal huisdieren een hondje Kylie, een konijn Snuffie en een cavia Freak. Mensen schikken als snel van het idée dat ik al zo jong kinderen wil en vaak krijg ik dan te horen ja het is maar tijdelijk en je weet niet wat het inhoud. Maar sinds mijn 14e en sinds de gedwongen abortus willen mijn vriend en ik niks liever en gaan er dan ook ondanks het commentaar er 100 procent voor en zijn nu dan ook deze maand voor het eerst bezig met proberen. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben kun je altijd een PM sturen of gewoon reageren op dit berichtje . Groetjes
Hoi hoi, ben Kaatje, 21 jaar en mijn vriend wordt morgen 24 jaar.In oktober zijn we alweer 8 jaar samen en sinds feb.05 wonen we ook samen, en zijn nu bezig om dit huis te kopen.Sinds april 05 ben ik gestopt met de pil,maar gebeurd helaas nog weinig ivm geen eisprong.Verder werken we allebei fulltime.Hij in de bouw en ik in een tuincentrum.Hebben 3 katten en sinds vorige week een puppie.In mijn vrije tijd geniet ik van mijn vriend en dieren, gezellig avondje of dagje hondenstrand met vrienden...Kussies Kaatje
25 jaar en hubby 33 jaar. 7 jaar samen. 3,5 jaar getrouwd. Woon 5 jaar samen. 2 katten en een paard. Wilden allebei nooit kinderen. Vorig jaar begon het bij hubby te kriebelen. Ik was nog steeds resoluut, geen kinderen. Jaar over nagedacht en begon te wennen en houden van het idee. Toen ik wat vage klachten had en voor de zekerheid een test had gedaan en deze was negatief was ik zo teleurgesteld dat duidelijk was dat het hier ook tijd is geworden voor een kleintje. Ben toen een week later gestopt met de pil. We hebben het er goed over gehad en we gaan er nu voor. Nu wil ik niets liever... Vind het nog steeds doodeng, maar je kan het nou eenmaal niet plannen, alles gaat zoals het gaat. Dus we laten het op ons afkomen.
Leuk idee! Ik ben 31 jaar en mijn man is 33 jaar. we zijn 10 jaar samen en 3 jaar getrouwd (en wonen nu 6 jaar samen). we hebben een prachtig (koop)huis met 4 slaapkamers en een tuin in het hartje van de stad met twee heerlijke knuffel katten! We zijn allebei academisch geschoold en werken allebei fulltime. We hebben het dus erg goed. Ik wide vroeger jong kinderen (mijn moeder is ook heel jong aan ons begonnen), maar toen ik ging studeren merkte ik dat ik graag een carriere wilde. Die heb ik nu op de baan. Na ons huwelijk zijn we niet aan kinderen begonnen. Dat wilde we nog niet. We zijn super uitgaanstypes en wilde echt goed in het zadel zitten qua carriere. Nu is het dan zover en willen we niets lievers. Ik ben in februari gestopt met de pil, mijn cyclus is super regelmatig na 16 jaar pil, maar tot op heden nog geen resultaat.
Hallo, Ik ben Christina, van oktober '75 en dus 30 jaar jong. Mijn lief is 31. We zijn 20 november 11 jaar samen, waarvan dan ook 2 jaar getrouwd. We wonen wel al 6 jaar samen. We wonen in Amsterdam. Juli 2005 ben ik met de pil gestopt, omdat we zoiets hadden van; laten we maar eens kijken wat er van komt. Ondertussen dus een jaar bezig, maar nog geen regelmatige cyclus (de eerste "ronde" duurde 6 maanden, de 2e ronde duurde ruim vier maanden en deze derde ronde ben ik ook al weer 2 maanden onderweg)... Ik ben van plan om in september maar eens een afspraak bij de HA te maken, als het dan nog zo gaat (werk fulltime en heb geen zin om vrij te moeten nemen om naar de HA te gaan). Hoewel ik het zo af en toe best frustrerend is dat een en ander niet helemaal soepel gaat, blijven we er relaxed onder. Ik zie het voor mij persoonlijk ook niet zitten om een hele medische molen en kunstmatige bevruchting in te moeten, als zou blijken dat ik op een "natuurlijke" manier geen kinderen kunnen komen. Waarschijnlijk zullen we dan (blijven) genieten van het tante en oom zijn en via adoptie of pleegkinderen een gezinnetje stichten. Maar ja... wie weet dat ik daar over een jaar anders over denk: niet s zo veranderlijk als een mens Ik werk fulltime als arbeids- en organisatiepsycholoog en mijn man is docent aan de universitei(en nog met de afronding van een proefschrift bezig).
leuk idee idd!! de persoon achter alle berichtjes leren kennen.... ik ben 28 jaar en mijn vriend is 33. wij zijn nu bijna 12 jaar samen, waarvan we er 9 samen wonen. we wonen in het centrum van nijmegen, in een benedenwoning met tuin... ik ben fysiotherapeut en mijn vriend is ingenieur.. we hebben nu sinds september 2004 een grote kinderwens, die hopelijk (inmiddels met MMM) in vervulling zal gaan... liefs elfje
Een van de leukste topics tot nu toe.... Ik ben Lonneke 30 jaar , heb een hele riedel studie's achter de rug, die ik ook allemaal niet afgemaakt heb en uiteindelijk in recordtempo toch nog een diploma heb kunnen bemachtigen. Mijn a.s. man ( 22 september trouwen we) heeft al vanaf zijn 19e een eigen zaak. We hebben elkaar via een chat leren kennen, binnen een jaar woonden we samen, en kochten een huis. Ook zijn we trotse baasjes van 2 meisjespoezen: jingels en sharkey. Eigenlijk hebben we alles wat we willen, we zijn gelukkig en gezond. Maar we hebben ook een kinderwens, die we sinds juni van dit jaar proberen te vervullen.
Hi there all!! Ik ben en mijn vriendje zijn beide 28 jaar en zijn dit jaar 6 jaar samen (wonen 5 jr gezellig bij elkaar). Ik werk als secretaresse bij een beveiligngsbedrijf en mijn vriend is ass. filiaal manager bij een autoverhuurbedrijf. Bijna 2 jr geleden zijn we verhuisd naar een eensgezinswoning in mijn GEBOORTESTRAAT hihihihi ik woon 3 deuren bij mijn moeder vandaan op hetzelfde rijtje (heeft ze voor- en nadelen ) Sinds 20 december 2005 ben in gestopt met de pil (1 week voor mijn 28 ste verjaardag) in ronde 4 was het raak maar helaas het werd een MK. Helaas een onregelmatige cyclus al lijkt hij nu wat regelmatiger te worden na de MK (zie staatje onder mijn naam) We hebben 2 katjes Rebel & Murphy en dit zijn ook net mijn kiddies hihihihhihi Voor alle nog zwanger wordende dames...LET THIS BE OUR LUCKY MONTH en voor de zwangere dames...GENIETEN!!! Greetz Silla
Leuk hoor! Ik ben 24 en mijn vriend bijna 28. We zijn al bijna 6 jaar samen en gaan in oktober trouwen, hier hebben we natuurlijk onwijs veel zin in!! We wonen al 3 jaar samen en hebben pas gelden een nieuw huis gekocht, hier hopen we als de bouw een beetje mee zit november/december de sleutel van te krijgen. Ja een kindje, dat is onze droom... Vorig jaar december hadden we al een periode dat we het heel graag wilde, ben toen ook gestopt met de pil. Maar helaas wilde het "klussen" bij ons niet zo , dus werd onze droom op en lager pitje gezet. Ik begon aan een nieuwe baan, ben verpleegkundige en ging werken als kinderverpleegkundige. Nu een aantal maanden verder gebeurde er iets iets waardoor we het zeker wisten, we willen echt een kindje. De 'klus' problemen worden nu aangepakt en ik ben op zoek naar een nieuwe baan (een opleiding volgen als je zwanger probeert te worden is niet echt een goed idee). Best heftig allemaal.. Maar goed, dat is mijn verhaal.. Voorlopig blijft het nog bij dromen.. Gr Droom
Super goed idee... Ik ben Nina 25 jaar en 8 jaar samen met mijn hubby! We zijn afgelopen december gtrouwd. Hij is 26 en begint net met zijn carriere heeft zijn academische studie net afgerond en gaat september aan zijn droombaan beginnen. Ik zelf heb een eigen zaak met familie! We gaan komende maand verhuizen naar eensgezinswoning hebben een hond en hopen snel een klein wondertje te mogen ontvangen! We zijn vanaf januarie actief er was geen pil in het spel maar nog druk aan het oefenen! Daarnaast hebben we eindelijk een droom die we al lang hadden in gang gezet en dat is adoptie! Naast een kindje van ons samen willen we graag een kindje adopteren en daar hebben we nu net de eerste stap voor gezet erg spannend allemaal! kus nina
Echt super idee dit......... Ik ben Neia, 25 jaar, en mijn schatje is 27 jaar. We zijn nu 9,5 jaar samen. Waarvan we bijna 2 jaar in een prachtig koophuis wonen. Mijn toekomstige man werkt in de ICT, en ik ben manager van een reisbureau. 25 Augustus gaan we trouwen, en we hebben er enorm veel zin in. Naast de voorbereidingen voor de bruiloft, zijn we hard aan het klussen, hihi. Vanaf begin mei zijn we gestopt met de pil, en dit is de 1e echte ronde dat we er serieus mee bezig zijn. Wat verder nog erg belanrijk in mijn leven is; is dat mijn vader ernstig ziek is (longkanker). Elke dag zijn we bij mijn ouders te vinden, en we genieten van iedere dag die we nog samen hebben! Liefs Neia