Hoi , Ik heb op 25/02 een vmk* gehad en heb sinds vorige week geen hcg meer gezien op een zwangerschapstest. In't begin van deze cyclus met testen waren ze donker van de hcg waarde maar erna werden ze lichter. Voel al een deel dagen natter vanonder en sinds namiddag ineens witverlies dradig zoals je vaak leest op't net en krampjes. Deze laatste is van zonet gedaan op CD 17 avond die van ervoor was s'morgens gedaan per 2 terug tellen dus Wat denken jullie komt mijn eitje eraan of maak ik me gek? Bekijk bijlage 311701 Liefs x
De onderste lijkt donkerder, maar dat komt omdat hij vers is. Hij is in ieder geval niet positief. Ik hoop dat je gauw je ei vind . Veel succes.
Deze streepjes heb ik al meer dan een week dus om nu te zeggen je ei komt eraan..... Ik denk dat deze testen gewoon zwaar bagger zijn omdat ze constant een tweede streepje geven .....je ziet totaal geen opbouw ....zoals ik dat ook had.
Thx iedereen! Heb enorme steken en krampen nu dus hij zal morgen denk ik knallen Of zou ik nog eentje doen maar op 2,5 uur tijd kan dat toch niet zo erg veranderen denk ik? Edit* riskeer het niet heb teveel gedronken Morgen het vervolg
Nou binnen een paar uur kan die zeker veranderen want vanmorgen was het bij mij een twijfelgeval en sinds vanmiddag met diezelfde test en nog 1 van de kruidvat positief getest .......dus morgen gaan wij voor IUI nummer 2
Deze is van nog geen 2 uur ophouden heb Pds dus ik moest hoognodig naar het toilet. Ga vanavond nieuwe doen want de spanningspijnen blijven, alles is Ipse gevoelig daar beneden zeg maar Bekijk bijlage 311830
Nu heb geen eiwitverlies meer of krampen zou mijn ei dan toch geweest zijn of niet? Gisteravond zo'n erge steken maar waarom knald dan die ovutest niet? Daarbovenop ben ik ziek met een sinusitus
neen dat vind ik dan ook weer het gekke ,terwijl bij de vorige lichting van deze testen (vorige cyclus ik echt een positieve had) : Bekijk bijlage 311946
Begin ook meer en meer zoiets te denken , nu ik heb nog een hoop liggen en zal maar doortesten maar dit is toch gek.
Bij mij zeggen zulke testen helemaal niets. Ik heb net zulke testen als op jouw eerste rijtje, en ik dacht ook echt dat mijn ei eraan kwam, maar op de echo was nog helemaal niets te zien.. In het begin liepen mijn ovulatietesten ook altijd netjes op, en daar ging ik deze keer dus ook vanuit, maar helaas..