Je tempkaartje vind ik ook wat vreemd. Hele hoge temp tijdens je menstruatie en nu hele lage temp en nog geen eisprong te zien. Volgens mij moet je temp nu zelfs boven je temp van het begin van je cyclus stijgen wil je een eisprong spotten.
Ik heb een miskraam gehad behappy en tijdens het bloeden was mijn temperatuur nog hoog mede er nog HCG in mijn lichaam zat. Van zodra die daalde wist ik zeker dat het HCG weg was en natuurlijk ahv.een zwtest gedaan te hebben
Oh meid! Wat balen! Maar misschien een kleine troost, ik had na m'n mk op 11-02 pas een ei op cd 27 (09-03) Succes!!
Ok dank je volgens de gynè toen gezegd zou mijn ei volgende week komen. Ga ovutesten sebiet bijhalen in de stad wil voorbereid zijn want mijn andere testen zijn bijna op en mijn grote bestelling lijkt nog even te wachten in toekomen. Duim voor je maantje!!
De gynè zei me dat op 1 maart dat ik over een 3 tal weken zou ovuleren ahv echo ,kijken bmslijmvlies , follikels,.... Hoop dat hij voldoende kennis heeft op zijn 70 jaar
Maar of een ei echt springt dat weet hij toch ook niet? In praktijk zou je ei moeten springen ja maar hij kan toch jiet al 3 weken van te voren zien of dat gebeurt?
morgenvroeg nadat ik de 1e x ben gaan plassen ...nu niet meer heb echt teveel gedronken en naar mijn gevoel heb ik nu nog niet zo erge klachten als vorige x bij mijn eisprong (of komende eisprong). We gaan ons bedje ons huiswerk maken
hij lijkt donkerder maar wel even laten opdrogen nu...want vaak is het resultaat dan heeeeel anders...
ja hij is iets donkerder! Oeh spannend!! Je ziet dat hij altijd anders opdroogt he.....ik vindt bij de wondfo trouwens dat ze zelf lichter opdrogen dan dat je verwacht