Mijn dochter heeft badolie tegen haar eczeem en gisteravond dacht ik: dat kan voor mij vast geen kwaad dus we zijn er samen mee in het grote bad gegaan. Beetje extra olie ivm grootte van het bad. Ze had in de tuin gespeeld dus was een beetje modderig. Nu wilde ik net t bad schoonmaken Er zit een soort van zwarte rand in die plakt als lijm!!! Zelfs met de schuurkant van een sponsje krijg ik het niet weg Heb nu de neiging het bad vol te gieten met azijn en water en te laten weken maar geen idee of t werkt. Iemand een idee? Edit: het bad staat in onze slaapkamer dus ik gebruik liever geen ammonia of chloor...
Oh jee, weer op zoek naar schoonmaak helden (haha ik was in de war met Hopsatee en haar huishoudelijke helden ) Misschien wat schoonmaakazijn in een sprayfles doen en dan sprayen en sponsen. Evt. bakingsoda (werkt meestal zeer goed) een papje maken en op je spons doen en dan poetsen.
Dit inderdaad, of Dasty van de Wibra in laten trekken voor minuutje of 10 en dan afspoelen met heel heet water.
Hm ik heb baking soda in huis dus dat wordt stap 1 Geen wibra in de buurt geloof ik, misschien hebben ze t bij zeeman ook wel. Thnx ladies
Olie is vet. Ik gooi dan een fles afwasmiddel tegen de randjes aan, even laten inwerken en met een zacht sponsje afvegen en uitspoelen!
Baking soda kan je zeker proberen. Dubro ontvetten is ook echt top spul! Is ook als beste getest als ontvetter.
Zo een wit sponsje zonder schuur gedeelte of iets. Alleen nat maken en dan maak het eigenlijk al schoon.
Witte sponsjes, volgens mij heten ze ook echt overal wondersponsjes? Bij de action en kruidvat te vinden. Daarmee krijg ik zo goed als alles overal weer vanaf. Laatst nog dikke zwarte permanent marker van mijn witte kunststof stoelen. Echt wondersponsjes dus
Het is inderdaad gewoon olie met wat viezigheid. Heb ik vaak gehad met mijn modderkindjes . Gewoon ontvetter erop en evt met een sponsje schrobben. Azijn kan ook, ammoniak oid heb ik nog nooit gebruikt hoor. Is helemaal niet nodig.
Heel herkenbaar. Ivm eczeem gebruik ik ook altijd badolie voor mijn kinderen. Ontvetten werkt hier prima. Edit: er stond gasolie
Ik zou dreft op een wonderspons doen ja. https://www.google.com/search?q=wonderspons+action&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi8i8yYmf3aAhVP2KQKHV_jDwMQ_AUICSgB&biw=360&bih=512#imgrc=8jB2M1VVmDRIYM: Die onderste heb ik al jaren, van de action. Ideaal!
ik zou gaan voor dubro multiontvetter en boenen. of het bad vol laten lopen met heet water er een vaatwastablet ingooien en als het afgekoelt is ook afnemen met een spons/microvezeldoekje.