Mijn dochter van 10 is 1,5 week geleden positief getest op Corona. Begon met keelpijn, vervolgens 1,5 dag koorts, erge hoofdpijn en erg moe. Na 5 dagen was ze klachtenvrij en ze is vorige week maandag weer naar school gegaan. Ze kwam de eerste dag doodmoe uit school. De dinsdag viel er iets voor waar ze normaal haar schouders voor zou ophalen, maar ze nu totaal overprikkeld op reageerde. Ze blijft dagelijks klachten mbt moeheid houden. Of ze stort s avonds ineens in of ze geeft in de middag al aan dat ze moe is. Ze heeft ook nog vaak hoofdpijn.. zijn er hier ervaringen mee en hoe lang bleven deze klachten ongeveer aanhouden?
wat vervelend! Mijn dochter van bijna 10 heeft een maand geleden Corona gehad. Ik vind haar sindsdien ook nog niet “haar zelf”. Snel moe, heeft het sneller koud, minder eetlust en al weken een snotneus. Zelf geeft ze ook aan dat ze sinds Corona niet lekker in haar vel zit. Hoofdpijn heeft ze overigens niet gehad met Corona. Ik zou het gewoon even in de gaten houden. Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op!
Ik hoor dat wel meer dat kinderen na doorgemaakt Covid nog wat langer vermoeid blijven. Mijn dochter had dat ook. Bleef ook een bleek gelaat houden en was erg moe. Dit heeft bij haar ruim een week geduurd.
Ik vind mijn oudste dochter na de laatste besmetting in januari nog steeds niet volledig zichzelf. Denk dat het echt wel een paar weken aan kan houden dus. Weer opnieuw opbouwen, zeg maar.
Zoon van 7 had ook minstens 2 weken nog last. Zelf vond hij het smaakverlies het ergste. At dus ook weinig. Ook last van hoofdpijn en een snotneus Eenmaal uit quarantaine ging hij naar school en kon hem na een halve dag weer ophalen. Hij heeft daarna nog de rest van de week thuis gezeten.
Onze zoon (4) heeft een maand geleden ook corona gehad. Gisteren naar de speeltuin geweest en hij kon niet langer dan een uur spelen. En dan is hij tussendoor nog een aantal keer komen zitten.
Wij zijn 3 weken geleden ook de pisang geweest en merk dat zowel ik als de kids nog steeds niet fit zijn. Moe, sneller geirriteerd, zoon snottert nog heel erg en hij is nog wat bleek. Is echt een kwestie van opnieuw aansterken denk ik
Onze zoon van 10 heeft half januari voor de 2de keer corona gehad. Hij is nog niet zichzelf heeft vaak na schooltijd ineens erge hoofdpijn, ik zie hem veranderen dan ineens vuurrode wangen en oren, hoofdpijn en alleen op de bank willen hangen..