komt er een vijfde?

Discussie in 'Miskraam' gestart door eefb, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WNT

WNT Lid

8 mei 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hier geen verstand van dus kan je geen advies geven. Hoe was het vandaag bij de gyn? Lijkt me echt lastig voor jullie als je zo van de ene situatie overgaat naarde andere (onzekere) situatie. Sterkte ermee.

2. eefb

eefb Lid

14 okt 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    inmiddels al een dikke week verder.

om een lang verhaal kort te maken. mijn waardes waren vorige week vrijdag dusdanig gestegen, dat een methotrexaat shot noodzakelijk was. ik had nog niet heel veel buikpijn, dus ik hoefde niet meteen onder het mes. waardes zijn daarna nog gestegen tot 2900. later gezakt naar 2500. afgelopen zaterdag weer een shot gehad, waar ik heel heftig op heb gereageerd. ben even helemaal weg geweest, maar was gelukkig nog in het ziekenhuis. nu morgen en vrijdag weer prikken en dan maar hopen dat ik zaterdag niet nog zo'n shot hoef. had niet gedacht dat het emotioneel ook zo zwaar zou zijn. ben al dik vier weken mezelf niet. gelukkig is iedereen om me heen heel lief en begripvol.
    groetjes eef

3. WNT

WNT Lid

8 mei 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat een gedoe zeg. Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd en krijg je zoveel begrip. Lukt het nog om een beetje voor je kids te zorgen? Succes en bedankt voor de update.

4. kajah

kajah Actief lid

5 okt 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Haarlem
    Hoi Eef,
    ik heb ook 2 injecties gehad ivm een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Je kan mijn verhaal lezen bij 'helaas een EUG'.
    De dag na de tweede shot ben ik ook knock out gegaan onder de douche, ik kreeg zo'n buikpijn dat zelfs een wind laten héél zeer deed (sorry hoor :)). Volgende dag was op de echo te zien dat ik toch een kleine buikbloedinkje heb gehad.
    Ik hoop dus voor je dat je voldoende gecontroleerd wordt, vraag er desnoods zelf om als je het niet vertrouwd. Bij mij is het na 2 dagen goed gekomen maar ben als de dood dat het nog eens gebeurd. Mijn Hcg was op 12-10 1700 en na de tweede shot (19-10) op 27-10 nog maar 400.
    Het kan dus snel gaan! :)

5. eefb

eefb Lid

14 okt 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo dames,

alweer een week verder en weer van alles gebeurd!
    afgelopen dinsdag moest ik weer bloed laten prikken, maar kreeg
    s' morgens zo'n buikpijn dat we toch eerst maar naar de poli gynaecologie zijn gegaan. Daar konden we meteen terecht en bleek dat mijn eileider toch gescheurd was. Die middag hebben ze aan de hand van een laparoscopie mijn rechter eileider verwijderd. Nu een week later ben ik lichamelijk weer redelijk in orde, maar ik moet zeggen dat het niet in mijn koude kleren is gaan zitten. Mijn collegaatje vertelde vorige week dat ze zwanger is en op precies dezelfde dag is uitgeteld. vindt het super voor haar, maar zo wordt en blijf ik er iedere keer zo mee geconfronteerd!!
    Kajah ik ga zo je verhaal lezen. jij ook sterkte.
    Sjors weet je al meer??

6. WNT

WNT Lid

8 mei 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig zeg. Nu je lichaamlijk weer de goede kant op gaat wordt het inderdaad tijd voor de emotionele verwerking. Sterkte hiermee.

Deel Deze Pagina