Lieve meiden, ik snap er werkelijk niks van.. op 14 sept een MA, vrij kort daarna vruchtje verloren en een negatieve zwangerschapstest in handen, ovulatie gespot en daarna menstruatie gehad, al vrij kort na ovulatie vond ik al vreemd maar goed... nu zit ik precies 2 weken later na menstruatie op dag 15 en verlies ik again bruin bloed... terwijl ik nu net volop bezig ben met ovulatietesten in de hoop een eisprong dit weekend te krijgen. Niet dus.. ik denk dat ik opnieuw ongesteld wordt. Mijn man zei hoopvol of een innesteling? maar dan verlies je een druppel bloed volgens mij... ik verlies wel meer dan een druppel helaas! Ik vind het zo vreemd.. dacht dat ik weer mooi regelmatig zou zijn maar niet dus. Komt dit vaker voor?
Heb je wel een controle echo na je miskraam gehad om te kijken of alles "schoon" is? Een innesteling lijkt mij het niet eerlijk gezegd...
ja alles was schoon en een super negatieve zw. test in handen gehad! en een eisprong 2 wk later... ik meen net een extreem licht tweede streepje gezien te hebben op de zw. test... maar lijkt me eigenlijk onmogelijk.. Kortom: ik snap er niks van: nu al ongesteld lijkt me eigenlijk onmogelijk maar over paar dagen al mijn NOD lijkt me ook onmogelijk
Dat is inderdaad heel apart. Misschien zijn er meiden die er wel ervaring mee hebben, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo goed weet...
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb een week geleden een miskraam gehad en ga nu ook afwachten of ik weer snel een eisprong heb, etc. Ik kan je dus niet helpen en lees ook even mee in dit topic. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
dank je wel! sterkte.. dat afwachten is ook zo slopend! en baal zo, dacht echt dat ik dit weekend ergens mijn ei zou krijgen... en nu waarschijnlijk weer minstens 2 weken langer in de wacht. Ongesteldheid zet niet door maar ongesteldheid begint vaak met paar dagen licht bloedverlies en dan pas echt bloedverlies..
nou vandaag een omo witte zw. test.. maar bloeden wordt niet meer. gisteren en eergisteren en vandaag enkel bruinig en alleen bij het afvegen of als ik met wcpapiertje eringing (sorry) wel sindsdien menstruatie achtige pijn. ovulatietest is super wit. afgelopen week was deze de hele tijd wel een tweede streepje zichtbaar maar werd niet echt donkerder. Ik ben op dag 10 begonnen met ovu testen. Hypothese is dat het afgelopen weekend toch een innesteling was en ik dan al op dag 9 ofzo mijn ovulatie had die ik niet gevoeld heb dit keer (normaliter wel). Of toch een rare minibloeding omdat ik 14/9 een MK heb gehad en daardoor mijn lichaam nog van slag is? ovutest is nu omowit dus wanneer kan ik dan ovu verwachten?! irritante hypothese..
wanneer je ovu kan verwachten is na een miskraam moeilijk te zegen en je lichaam kan zeker van slag zijn na een miskraam bij mijn eerste miskraam heeft het 6 weken geduurt voor dat ik ongesteld werd.
Volgens mij reageert een ovutest ook op HCG dus zou het kunnen zijn dat het niet je eisprong was die op je ovutesten te zien was, maar gewoon een restje HCG? Heb 2 weken geleden ook een miskraam gehad en ovutesten zijn ook lichtroze maar zetten niet door.
o nee maar jongens ik heb hiervoor al een ovulatie gevologd door een menstruatie gehad... daarom vind ik het ook zo vreemd!