komt er na 20 weken echo nog een controle echo ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door channa, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    ik heb met 35 weken nog een echo gehad om te kijken hoe ze precies lag, de verloskundige kon niet goed voelen of ze in stuit lag of met haar hoofdje naar beneden. Gelukkig was het laatste het geval!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb nog een extra echo gehad maar dan een groeiecho bij de 39 weken. Want ze hadden het gevoel dat ze erg groot zou zijn en ze wouden me dan namelijk neit 2 weken overtijd laten gaan. DUs vandaar :)

maar verder krijg je na de 20 weken echo normaal niks meer als het goed is

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Bij mijn vk krijg je nog een echo met 35 weken een liggings echo noemen ze dat ... En wordt gewoon vergoed ...

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik krijg meerdere echo's ook nog na de 20 eken echo maar dat is medische veder is het inderdaad na mij weten de laatste echo die je krijgt ja of zoals sommige zeggen dat ze een extra ligging foto ofzo krijgen

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    mijn 3d echo koste 100 euro met 75 foto,s op cd en een dvdtje waar alles opstond en ok nog eens 3 foto,s een half uurtje

6. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb ook een 3d/4d echo laten maken...maar omdat het kindje niet goed lag...en heel laag in m'n bekken hebben we dus bijna nix kunnen zien...er zit dus ook een kans in dat de echo niet laat zien waar je op hoopt...en niet elk echobureau doet um gratis over :rolleyes:

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    een 4d pret-echo is echt de moeite waard , voor je geld..!
    het is best duur .. maar je hoevaak ben je ook zwanger , hooguit 2 a 3 x in je leven , nou dan maakt me die 100 euro niks uit..
    ik had 4 echo's en een kleine half uur dvd voor 100 euro.. ( was toen 25 week en 1 dag )
    maar ga als ik in week 31 zit nog een x heen (80euro)
    foto's , zie album !

Deel Deze Pagina