echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door leonieenjan, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    hallo ik moet dus naar het ziekenhuis voor een inwendige echo ik kan wel janken wie heeft hier ervaring mee?
    please laat wat weten ik zie hier zooooooooo tegen op..
    veel liefs leonie

2. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Waar zie je tegenop dan?
    Het doet geen pijn ofzo hoor en je hebt alleen maar beter beeld dan bij een uitwendige in de eerste weken.

3. worteltje2009

19 jul 2008
    59
    0
    0
    Ik heb ook een inwendige echo volgende week omdat ik nog maar als het goed is 6 weken ver ben.
    Ik zie hier totaal niet tegen op, ik zie meer tegen op dat ze misschien niets kunnen zien omdat het nog te pril is of omdat het niet goed is.
    Toen ik voor het eerst bij de gyn kwam deden ze ook een inwendige echo om mijn eierstokken te bekijken.
    Dit is totaal niet pijnlijk!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey leonie, misschien is het handig om niet op 3 verschillende plaatsen het zelfde te posten? Zo word het voor ons en voor jou wel heel onoverzichtelijk.

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Met dit weer kun je lekker een rokje aantrekken, dan voel je je al wat minder bloot. Een wijd rokje kun je nl aanhouden, scheelt weer iets.
    En de echoscopist heeft al zoveel vagina´s gezien dat je je echt niet voor jezelf hoeft te schamen.

6. leonieenjan

24 jul 2008
    43
    0
    0
    veendam
    dank jullie wel voor de reactie,s
    veel liefs leonie

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    waarom zie je er tegen op?

je had kunnen weten als je zwanger wilt worden dat ze zoiezo inwendige echo willen maken voor beter beeld :oops: najah je voelt er niets van

Deel Deze Pagina