Jahoeeee, ze komen weer terug op de woensdagavond!!! De waargebeurde films. Ik zag net een voorstukje van oa de Titanic (jawel jawel ). Vroeg was ik echt een 'fan' van de Danielle Steel films... Can't wait
Ooh jeeej! Leukk!!! Die miste ik al., Er is nauwlijks nog wat leuks op tv. Allemaal uitgemolken shows etc. Ik vond danielle steel ook altijd heel mooi! Leuk!
jaaa dat is lang geleden he ik weet nog goed als klein meisje ellke dinsdag op de belg 1 waargebeurde verhalen, en op woensdag op rtl4 haha heerlijk was dat altijd terwijl ik daar nu niet echt meer van hou haha
Ja, ik zag het ook. Ik vind de Titanic nou niet echt onder de noemer "waargebeurde verhalen" vallen, maar goed. Dat schip is natuurlijk wel gezonken enzo, maar het gaat toch voornamelijk over Jack & Rose en voor zover ik weet is dat toch echt een fictief verhaal .
Oh leuk, vroegah, toen mijn man en ik nog niet samenwoonde, kwam hij altijd op woensdag avond met een flesje wijn en een chippie, film kijken Dus ik vind het super leuk dat het weer komt