Wanneer kruipen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Kleine man kan sinds gister van rug naar buik draaien. Alleen vandaag is hij zo vresselijk gefrustreerd dat hij niet vooruit komt.

Vanaf wanneer kon jouw baby kruipen en hoelang zat er tussen het draaien van rug naar buik en kruipen.

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Esmée begon met draaien van rug naar buik toen ze 3.5 maand was.
    Paar dagen later lukte van buik naar rug ook al.
    Met 5.5 maand begon ze op handen en knieen te zitten en met 6 maanden en een week begon ze met proberen te kruipen.
    Dus met 6.5 maand ongeveer ging ze goed kruipen en nu gaat ze als een speer de kamer door.
    Zeker als je een speeltje neerzet die beweegt haha.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geloof dat Lenn rond 4 maanden van buik naar rug ging en met 5 maanden van rug naar buik..
    Met 6 maanden stond hij constant op handen en knieën te wiebelen.. Rond 7 maanden begon hij te tijgeren, ging als een speer..
    En met 8 maanden kroop hij ineens de kamer door.. Nu doet hij niet anders:D heeft hier vanaf rollen zo'n 3 maanden geduurd..

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    Met 5,5 maand kon J nog helemaal niks en ik geloof rond 6 maanden kon hij van rug naar buik maar niet meer terug nog geen twee weken daarna kroop hij het hele huis door en voor 8 maanden liep hij al langs de tafel. Het kan ineens ontzettend snel gaan.

Je kan hem op een niet gladde ondergrond zetten en speeltjes iets uit zijn bereik neer leggen. Ik zag dat J. Ineens als een konijntje zat te wiebelen op zijn knietjes en handjes en toen ging het ineens heel rap.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    De oudste kroop met 9 maanden, draaide zich om met 3 maanden.

De jongste draaide zich om met een week en kroop (echt het hele huis door) met 4 maanden.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier omdraaien met 3 maanden, tijgeren doet ze nu een week of drie en op knieën zitten en proberen vooruit te komen sinds een kleine week. Maar echt kruipen is het nog niet.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar zit nu sinds 2 weken op handen en knieen, en schuift/tijgert een beetje vooruit, hij zit vooral nog gigantisch met z'n heupjes te wiebelen als hij op handen en knieen zit hahahaha, hij begon dus ook met 5,5 maand op handen en knieen te zitten en begint nu wat vooruitgangin te komen :)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.231
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa draaide met 5 maanden van rug naar buik, met 5,5 maand tijgerde ze. Dus best snel na elkaar. Vanaf die tijd wiebelt ze ook op handen en knieën, maar vooruit komen op die manier doet ze nog niet, volgens mij is dat ook niet de bedoeling van het wiebelen, ze vindt het gewoon leuk om te doen en met tijgeren komt ze prima vooruit.

Eva kon van rug naar buik draaien met 4 maanden en ging met 7 maanden tijgeren. Dus daar zat weer iets langer tussen.

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Tuur kon in beide richtingen draaien een week voor hij 4 maanden was. Een maand later tijgerde hij en nu sinds een maand kruipt hij op knietjes en handen en tegelijk is hij begonnen met zich recht te trekken tot staan én gaan zitten (daar was hij blijkbaar nogal laat mee). Hier ging het dus plots erg snel.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.231
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa kan nog helemaal niet zitten ;). Het gaat wel iets beter, maar ze kukelt om zodra ze iets beweegt. Maar ze trekt zich wel op tot staan, al staat ze nog wat wiebelig en ze valt daardoor ook erg veel. En zo is elk kindje weer anders, vooral nu bij de tweede zie je duidelijk verschil, erg leuk :). Want ze zijn allebei wel snel, maar heel verschillend.

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ah, toen ik bij 6 maand en 1 week naar Kind & Gezin ging met onze Tuur, zeiden ze me dat hij laat was met zitten. Maar langs de andere kant geloofden ze het ook niet toen ik zei dat hij kon rollen naar beide kanten. ;) Oh wee, als je kindje niet perfect op het middellijntje zit hè.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.231
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een onzin zeg. Toen ik met Lisa naar het cb ging was ze bijna 7 maanden en ik zei dat ze nog niet kon zitten, Eva kon dat toen namelijk wel. Zei ze juist dat elk kindje anders is en dat ze pas met 9 maanden hoeven te kunnen zitten. En rollen naar beide kanten kunnen veel kindjes vaak eerder dan zitten volgens mij.

13. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    mijn meisje draaide van rug naar buik met 3 maaden, alleen naar de rechterkant
    van buik naar rug doet ze nog steeds niet. ze duwt nu wel haar lichaam van de grond als ze op haar buik ligt en speelt soms ook op haar zij.
    ze is nu 7 maanden en ik ben benieuwd wanneer ze gaat tijgeren.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn dochtertje is gaan kruipen met 7 maanden en een week.
    Rollen met vijf maanden terug draaien net voor dat ze ging kruipen.
    Nu kruipt ze de hele kamer door en trekt zich overal aan op vooral aan je broekspijpen.;)

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Met 8 maanden tijgeren (achteruit, heel frustrerend vond hij dat), vlak daarna kruipen.

16. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    onze meid rolde van buik naar rug met 2 maanden. met ong 3 maanden ook van rug weer terug naar buik en nu doet ze pogingen om te gaan kruipen. op het laminaat komt ze vooruit maar volgens mij is dat puur op de kracht van haar armen. het ziet er wel heel schattig uit. dan duwt ze de bal weg en gaat ze er achter aan.
    ze loopt wel wat voor met haar ontwikkeling dus ze is ook wel snel met alles.
    wat haar soms heel erg frustreerd heb ik het idee van. ze wil zo veel maar lukt nog niet allemaal. nu ze vooruit kan komen gaat het wel een stuk beter

17. Que

Que Niet meer actief

Ow dan is dat dus riemen om je broek doen :D:D

18. Que

Que Niet meer actief

Hij werd net toch zo vresselijk boos. Dacht ach hij is moe hij wil op zijn rug. Ik hem terug gedraait maar nee meneer weer op zijn buik. Hij wil denk ik heel graag vooruit komen maar het lukt hem niet.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Irem kon met 3 maanden allebei de kanten opdraaien en sinds die tijd ligt ze vreselijk te spartelen om vooruit te komen maar ze heeft het nog niet door :D . Wel gaat ze nu sinds een week op handen en knieeen zitten dus ik hoop dat dat een begin is, ze wil zo vreselijk graag maar ze weet niet hoe, haha. Zitten kan ze sinds 6 maanden prima.

20. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze meid kan pas kruipen sinds ze 1,5 jaar is :$ (dus net een maandje :D). Ze ging toen ze nog een baby was van rollen naar zitten naar optrekken en lopen, kruipen had ze overgeslagen net als d'r moeder.

(hihi, dus aan mij heb je eigenlijk niets)

Deel Deze Pagina