Meesa, hier ook nog weinig hoor. KOmt vanzelf wel joh! Als die van ons in eens beginnen met praten, zul je wat beleven haha
hey lexie oh bij demi ook nog weinig dus , ik hoor ook overal kindtjes de later beginnen met praten,zodra ze beginnen houden ze niet meer op hahanou ben benieuwd liefs xx
noa kan al wel wat woordjes maar loopt daarentegen nog niet los...hier ook alleen maar opa en papa de hele dag door mama zegt ze amper alleen als ze idd pijn heeft of iets dergelijk dan ben ik wel goed genoeg ik zou je niet al te druk maken...
Wat zeggen ze normaal gesproken op zo'n leeftijd (1,5 jaar) dan? Volgens mij toch maar enkel een paar woordjes mama, papa, etc.
Probeer je niet druk te maken, met 18 maanden hoeven ze 3 woordjes te zeggen, dus dan zit ze toch prima op schema? Hier juist andersom, mijn dochtertje praatte heel snel en goed, maar liep pas los met 16 maanden (en daar kreeg ik genoeg opmerkingen over, zelfs dat het kwam omdat ik haar niet zou motiveren ), dus ik weet wel wat je bedoelt hoor. Maar net als hiervoor al gezegd, waarschijnlijk als ze het opeens doorheeft, gaat het heel snel en kletst ze de oren van de kop.