Dames ik heb even een brandende vraag. Heeft iemand van jullie er ervaring mee, met het aflezen van een test die eigenlijk te lang heeft gelegen. Ik heb namelijk vanmorgen (ik kon echt niet langer wachten) een test gedaan van sensitest. bij deze test moet je 10 minuten wachten voordat je de uitslag hebt. En moet je binnen 30 minuten aflezen. En deze test kan 4 dagen voor de te verwachten mestru. gedaan worden. Na 5 minuten wachten ben ik terug in bed gaan liggen (was nog erg moe en moest tog plassen dus dacht doe meteen een test met de ochtend urine )maar na die 5 minuten zag ik nog niets, ik ben daarna in slaap gedoezelt en naar 45-50 minuten schrok ik wakker en kijk ik naar de test----->heel licht maar wel heel erg duidelijk positief. SLIK dus ik stoot mijn man aan en die ziet ook duidelijk een posi test. maar omdat ik eigenlijk te lang heb gewacht wist ik het niet zeker ....dus om het zeker te weten heb ik mijn man ook een test laten doen hahahaha (omdat de volgende urine geen ochtendurine meer zou zijn en de test was al zo licht zou het heel goed kunnen zijn dat hij helemaal niet meer verkleurde) en de test van mijn man hebben we een uur laten liggen, maar bij hem kom geen enkel streepje erbij, Zelf nu nog niet 10 uur later is mijn test wel verkleurd en zijne niet. Ik heb wel al zeker anderhalve tot twee weken rare buikpijn en heel erg snel vettig haar mijn borsten zijn niet dikker wel harder. Nu mijn vraag: Kan een negatieve test als je te lang wacht positief worden? of zou er tog hcg voor in je urine moeten zitten? Volgende week ga ik nog eens testen ik ben nu alleen nieuwsgierig....en stiekem tog al heeeeeeel erg blij. Zou den jullie eens jullie mening hierover willen geven? Groetjes van een hele blij Kelly
hoi, heb wel eeder gehoord dat een nega test posi leek die lang lag, heb het zelf nooit gehad... misschien over 3 dagen nog een test (moet hcg verdubbelt zijn) het zou lachen geweest zijn trouwens als je man een posi test had.. eerste zwangere man succes! rensie
hoi! ik zou er zo snel mogelijk nog een test tegen aan gooien! de uitslag van je test is namelijk na 45 min echt niet meer betrouwbaar! dus pas op met blij zijn... niet lullig bedoeld, maar anders is het straks zo'n teleurstelling! dus ik zou zeggen nog eens testen! en ik hoop voor je dat hij dan positief is! succes! groetjes rebbel.
ha hai, ik kan me niet voorstellen dat een test positief wordt van het blijven liggen. als mijn test negatief is is hij dat een paar uur later nog steeds. en toen mijn testen positief waren , ze zijn nog steeds positief af te lezen ondanks dat die al maanden liggen ( heb ik okt een miskraam gehad) dus ik denk dat je wel blij mag zijn doe anders morgen nog een test, en dan wakker blijven hahaha een week wachten duurt zo lang, lijkt mij dan he succes! gr ester
Ik zou je nog niet verheugen maar gewoon afwachten met de volgende test. Ik heb er zelf geen ervaring mee.
net als de andere meiden zeg ik ook doe nog een test, het enige dat ik wel denk is dat er nooit een pos. test kan komen als je een hcg hebt, dat is n.l. waar de test op reageert, en reageren heeft ie gedaan zoals je bij de test van je man ziet is die negatief gebleven omdat hij geen hcg heeft maar sowieso, doe er nog 1
net als de andere meiden zeg ik ook doe nog een test, het enige dat ik wel denk is dat er nooit een pos. test kan komen als je geen hcg hebt, dat is n.l. waar de test op reageert, en reageren heeft ie gedaan zoals je bij de test van je man ziet is die negatief gebleven omdat hij geen hcg heeft maar sowieso, doe er nog 1
het kan namelijk ook een indrogings lijntje zijn. Ik heb dit zelf wel vaker gehad, misschien te veel urine enz.. groetjes
ik zou idd nog even voorzichtig zijn. als die van mij te lang blijft liggen krijg ik soms, niet altijd, een indrooglijntje. er wordt tenslotte niet voor niets aangegeven dat je ze na 30 minuten niet meer kunt aflezen. ik zal morgenochten héél hard voor je duimen!
Ik zou op je nod nog eens een test doen. Misschien is het wel een positieve test, maar wel vroeg natuurlijk. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had vorige maand ook een positive test één dag voor mijn nod. Bijna 2 dagen blij geweest en echt gedacht zwanger te zijn. 2 dagen later doe ik nog eens een test...noppes. Bleek het bij de innesteling niet goed gegaan te zijn. Ik hoop dat je over een paar dagen een duidelijke positieve test hebt meid!
Heyy dames, bedankt voor jullie goede adviezen. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan...ben nu wel wakker gebleven en binnen 10 minutjes was deze positief aangezien ik dit niet kon geloven ben ik naar mijn HA gegaan (ook omdat ik rare pijn bleef houden in mijn flanken en ik een aandoening aan mijn nieren heb) en ook daar kreeg ik het goede nieuws te horen........je bent zwanger! WHOEHOEEE wat klinkt dat mooi zeg. Meteen raak.....14 dagen nadat het spiraal eruit is gehaald RAAK....moet volgende week terug komen en krijg dan alles te hooren hoe nu verder en nog een keer testen...maar ik mocht al blij gaan worden zei hij en heeft me gefeliciteerd! WAUW
idd, 14 dagen... poeh he! ben jaloers hoor hihi maar wat fantastisch meid! nu weet je het tenminste zeker en kun je heerlijk gaan genieten!
WAUW meid van harte! Ik ben vet jaloers op je! Maar het is je van harte gegunt geniet van de tijd! groetjes Esther
Hoe kan je nou 14 dagen na het verwijderen van je spiraal al zwanger zijn? Niet dat ik het je niet gun hoor maar ik snap het even niet.
bij een spiraaltje heb je wel gewoon een eisprong, alleen als dat eitje bevrucht is kan het zich niet innestelen. Vind ik eigenlijk wel sneu hoor, ben je zwanger en je doodt je eitje aaaahh, daarom voor mij nooit een spiraal.. maar goed, waarschijnlijk had ze net een eisprong nadat het spiraaltje is verwijderd dus kan dat makkelijk hoor, zwanger raken!
Hartelijk gefeliciteerd...geniet ervan Grappig dat je je vriend ook een test hebt laten doen...hhahaha Liefs vlindertje