Als je al een paar dagen zulke lichte bijna niet zichtbare streepjes plast.. Denk ik dat je of een streepjesplasser bent, of dat het indrogers zijn.
Ik neem aan dat binnen de aflees tijd geen indroger zijn, anders kunnen ze beter deze testen van de markt halen. Dan zal ik wel een streepjesplassen zijn, maar ik neem aan dat streepjes niet zomaar komen toch? Of heb ik dat nou verkeerd.
Ik denk toch echt dat je even paar dagen moet wachten, dan moet hij toch wel iets duidelijker zijn,succes ik duim.voor je
Ik hoop voor jou op een duidelijke test over een paar dagen 😊 Helaas lijkt de 2v5 van kruidvat niet altijd even goed. Ik heb zelf ook heel veel vage streepjes geplast in het verleden die uiteindelijk niks bleken te zijn. Maar ik zal voor je meeduimen
Foto is ook klein beetje schuin genomen zie ik dus kan lijken dat hij verder naar links staat maar kan ook foute druk zijn.. maar je bent ook zo vroeg met testen!probeer keer een andere test misschien maar goed deze is al wat duidelijker maar je maakt wel langzaam hcg aan mocht dit verder op lopen maar ik zie zeker wat
Blijft spannend hè, die vage strepen. Helaas heb ook ik ervaring met vage kv streepjes. Ook zelfs binnen de afleestijd ene streep (twee keer gehad), dat ik dacht: dit moet toch iets zijn? Maar helaas.... Hoop natuurlijk voor jou dat jet alsnog komt... Je bent nog zó vroeg!
Ik weet t.... ik ben ook erruggggg vroeg.. Maar helaas zijn geduld en ik wat dit betreft een hele slechte combinatie... Dus........ Vanochtend toch nog maar een action test gedaan..... en ja...... Daar kwam ruim binnen de tijd een streepje op. Nog wel licht, maar dat kan natuurlijk ook niet anders. Maar hier in t echt is hij zonder turen te zien. Uiteraard houd ik een slagen om de arm.. maar voor nu.. Hoop ik toch echt dat t gaat doorzetten..
Ik denk niet dat t een indroger is. Binnen een minuut werd het streepje al zichtbaar. Maakt de kv testen veel verschil met de action test?