Misschien dat ik dan vanmiddag nog een kv ophaal. Heb net de andere action test gedaan, ook hierop verschijnt vrij duidelijk een roze streepje
Dat durf ik niet zo te zeggen, ik had pas action pas getest nadat ik al positief had getest maar de strepen waren wel pas later donkerder als kv. Ik zou anders of gewoon online gevoelige testen bestellen of in de winkel halen die je voor je nod kan doen als je het sneller duidelijker wil hebben dan.
Ik zou minimaal even 2/3 dagen wachten nu en dan pas weer een kv test doen. Snap heel goed dat het moeilijk is, maar je staart je nu echt blind op heeeele vage streepjes..
Dit is hier in t echt, echt geen tuur tuur test meer. Ik ga zo even naar de kruidvat, kijken wat die gaat doen. In t echt is ie gewoon veel duidelijker, op mn telefoon ook. Maar naar t uploaden wordt t er niet beter van.
Bedankt voor jullie positieve reacties. Heel erg leuk! Morgen nog de andere test doen, om te zien of hij mooi oploopt.. spannend..
Zo gek.... zo zit je dagen lang, met een test waarvan de twijfel toe slaat. En zo ineens, heb je meerdere positieve testen op een dag. Die ook nog eens goed oplopen... Zou ik voorzichtig blij kunnen zijn? T voelt nog allemaal zo vreemd... Deze is van begin van de avond..