als je dus daadwerkelijk een verlaat ei heb gehad, dan zou je voorzichtig blij kunnen zijn. Kv reageert al op 8 mlu dus echt heel heel weinig hcg.
Was voor mij niet te zien. Ik sloop geen testen 😂😂. Anders had ik hem zo herkend! Ik zie hem en nu dus even afwachten . Waarschijnlijk dus een verlaat ei, heb zoveel dpo statussen bij jou gezien jn je topics, dus was even de tel kwijt hahaha. Kortom; dit zou dus kunnen nav je langste cyclus . Gefeliciteerd
Gefeliciteerd. Hoeveel dpo is dit? Ik ga morge n test dien. Dan ben ik 10 dpo. Was nieuwscherigi wat voor lijn ik dan misschien zou krijgen Liefs
Hoi, ik ben nu 9 of 10 dpo denk ik. Maar pik me er niet op vast. Want ik weet t niet voor 100% zeker..
Kijk is aan, misschien komt het nu pas op gang dat zal ook dus wel omdat je pas 10 dpo ben lees ik net
Mijn dag is inderdaad erg leuk begonnen. Alhoewel ik wel erg de kriebels en de zenuwen ervan heb gekregen.. en aan de ene kant ook wel een beetje bang. Aangezien ik al ruim een week krampjes onder in mn buik voel. Maar ik heb veel gelezen dat heel veel vrouwen dit hebben en dat t erbij hoort. Kan me dit van mijn vorige zwangerschap niet meer zo sterk herinneren. Maar zolang er geen bloed is, is t wel goed.. toch?
Ja hoor, dat is juist een van de symptomen van een beginnende zwangerschap. Ik heb ze alle keren ook zeker gehad tot ong een week of 6