Welk dieet werkt ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik wil snel een kilo of 5 afvallen,
    Maarwelk dieet helpt?
    Ik weet niet snoepen en sportten maar dat doe ik al maar ik wil er nog wat meer vanaf.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zou niet voor snel gaan, zit het er ook snel weer aan.

Naast wat je al doet: voldoende fruit en groente, niet te weinig eten, de juiste voedingsmiddelen (volkoren ipv wit etc)

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Geen!
    Even iets aanpassen aan je eetschema/levenstijl.
    Je sport, je snoept niet.. Wat fruit? Kleinere maaltijden maar wel vaker misschien?
    En blijven drinken.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

3 shakes op een dag. Binnen 2 weken is het eraf.... En als je dan ook nog eens laxeermiddel erbij pakt red je het in een week tijd.
    Zodra je daarmee stopt kom je wel weer 5kg plus meer aan maar dat is maar een kleinigheidje toch.

succes.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Het dieet: gezond eten en bewegen... Gezonde en voedzame maaltijden, elke dag bewegen en als extra sporten. Een dieet werkt altijd maar heel kort, je kunt beter je levensstijl aanpassen.

6. soeza

soeza Niet meer actief

het-gezond-verstand-dieet :)

7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je snel afvalt kom je ook weer snel aan over t algemeen..dus je kunt beter iets doen om langdurig je eetgewoonte aan te passen ;)

Maar wat bij mij goed hielp was koolhydraatarm..
    En bij mijn nichtje werkte het 30 dgn suikervrij heel goed..google maar eens.

8. Hm, als je sport en niet snoept, is het enige wat ik kan bedenken nog meer sporten en nog minder snoepen. Als je dan niets meer afvalt, is dit blijkbaar het gewicht wat bij jouw lichaam past, denk ik dan maar..

9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    bij mij en mijn man werken het benfit programma erg goed. wij doen het bij een sportschool, maar je kan het ook online doen. ik ben in 4 weken 7.5 kg kwijt en mijn man in 5 weken 11.7 kg kwijt.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als het je niet uitmaakt dat het terugkomt (met rente) dan zou ik zeggen, ga aan de shakes, of 500 kcal dieet..
    Maar als je er wat langer van wil genieten, kun je beter je hele eetpatroon veranderen. In het begin gaat het vaak toch al wat sneller..

Ik gebruikte de app van het voedingscentrum. Dan kun je zo zien wat je opeet, en waar je teveel krijgt, ook heel specifiek per voedingsstof. Dan kun je dat aanpassen, en ook bewust keuzes maken tussen verschillende snacks.. Het gaat hier nu langzaam naar beneden, maar zonder dat ik er echt hard voor hoef te werken.

11. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

lol

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Of je komt hier op bezoek.. Buikgriep heeft me -2 kg in een dag opgeleverd ;)

13. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zus is al een hele tijd met Atkins bezig (geen koolhydraten). Zij zweert erbij (is al zo'n 20 of 30 kg afgevallen), maar mij lijkt het zwaar: geen normaal brood (iig koolhydraat arm), geen pasta, geen rijst, geen aardappels...

14. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hahaha

15. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0

Dit dus!! ;)

En anders kan je je eens gaan verdiepen in de boeken (boekjes) van Ralph Moorman. Hormoonfactor/Hormoonbalans.

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Geen 1 dieet werkt (op de lange termijn)

Alleen een nieuwe lifestyle en sport waarmee je je hartslag opvoert (intensieve cardio?).

18. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben op deze manier ook in 6 weken tijd 15 kg afgevallen icm fitness.
    Omdat dit geen dieet is, maar een compleet andere lifestyle is het best moeilijk vol te houden.

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Elk dieet werkt! De crux zit hem in de periode na je dieet. Als je een crashdieet volgt zul je geheid weer aankomen doordat je lijf in de overlevingsstand zit tijdens het dieet en daarna bij normaal eten alles opslaat, zelfs bij een gezond eetpatroon. Probeer gewoon 3 hoofdmaaltijden te eten en 3 gezonde tussendoortjes. Elke dag minimaal een uur lekker bewegen doet ook wonderen. Het zal er niet met 3 weken af zijn, maar op de lange termijn heb je er veel meer gezondheids voordeel van...

20. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het 2:5 vasten dieet ik eet alles behalve twee dagen in de week dan leef ik van 500kcal. Heel simpel en makkelijk vol te houden en je valt er goed van af. En het schijnt erg goed voor je te zijn om soms even een beetje minder te eten.

Het is ook meer een levensstijl dan dieet overigens.

Deel Deze Pagina