help?! bezorgd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door zwangerregnawz, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Gelukkig zijn er al wat wakker op dit tijdstip...

Maar daarom plaats ik dit nu ook even, want de dokter is nog niet bereikbaar...

Rond 4 uur vannacht begon mijn dochtertje van 2 over te geven. Steeds kleine beetjes maar tot nu toe wel een stuk of 6 keer. Ze lijkt niet ziek te zijn verder, geen koorts en ze is goed aanspreekbaar.

We hebben zuurkool gegeten gisteravond, zou ze daar zo heftig op kunnen reageren?

Maar waar ik me het meeste zorgen om maak is dat ze gisteren gevallen is met springen en ze viel met haar achterhoofd tegen de stoel aan :S ze geeft ook steeds pijn aan daar.

Iemand een idee??????? alstublieft??

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik weet dat na een klap op het hoofd en overgeven kan duiden op een hersenschudding.
    maar het kan zoveel oorzaken hebben. Ik zou wachten op de huisarts of als je het niet vertrouwd naar de eerste hulp rijden

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hersenschuding? Lijkt me goed kunnen na die val. Zal haar wel na laten kijken, sterkte!

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Je kunt ook even de huisartsenpost bellen voor advies;)

5. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik weet niet of je dochtertje vaker reageert op zuurkool? Was ze hard gevallen? Zou zeker wel de dokter bellen kan zijn dat ze een hersenschudding heeft en ik geloof als ze gaan bralen je echt de dokter moet bellen! Anders de huisartsenpost!! Heel veel beterschap!

6. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Laat je het ons even weten? Ik hoop dat het door de zuurkool is maar sterk het vermoeden dat het te maken kan hebben gehad met die klap op haar achterhoofd is ze ook in de war of dat niet?

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Er heerst ook buikgriep, was ziek op mijn eigen bruiloft:x
    Onze overburen zijn ook allemaal ziek, misschien dus buikgriep maar zou toch even bellen met de HA sterkte

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ons dochtertje van 2 is ook pas geledengevallen (staand op de kinderstoel achterover ophaar koppie gevallen)
    we hoefde niet langs te komen, maar moestenhaar elke 2 uur wakker maken om te kijken of ze helder was

9. zwangerregnawz

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik heb de ha praktijk even gebeld, en de assistent zou even overleggen met de arts. Maar ze klonk niet bezorgd of wat.
    Mijn dochter is een taaie en geeft niet gauw pijn aan. Maar het is nu wel au hoofd en au buik. Het kan best toeval zijn. Maar ze komt verder niet ziek op mij over. Is eigenlijk net zo lastig als normaal hahaha (bedoel ik lief hoor!) Maar daarom maak ik me misschien juist wel zorgen omdat ik het gek vind dat ze zomaar ineens over geeft. Ze heeft tot nu toe nog maar 2 keer overgegeven in haar hele leven en nu ineens om het uur vanaf 4 uur vannacht..!

10. zwangerregnawz

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Nou de dokter had even terug gebeld. Ik hoef niet langs te komen maar heb wel een wekadvies gekregen ook nog voor vannacht.

Maar het lijkt aanzienlijk beter te gaan met mijn haar. Ze geeft niet meer over en heeft net van half 10 tot 12 liggen slapen. Ze zit nu een broodje te eten dus zal even kijken hoe het er in blijft :)

Bedankt voor jullie berichtjes...

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Fijn dat het weer wat beter gaat!

12. zwangerregnawz

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ik denk dat ze toch iets van een buikgriepje heeft gehad ofzo.... Het is niet dat ze echt ziek ziek is, maar ze is gewoon niet zoals normaal. Ze is huilerig op momenten en heeft een zere buik en zere rug. En haar poep!! Ze stinkt zo hard dat ik zowat over mijn nek moet als ze in de pot heeft gepoept. Het is geel en blijft in de pot kleven als ik hem op zijn kop hou. Heb ik hem eindelijk in de pot, spoelt die pas bij de tweede spoeling weg! En het eten is werkelijk een ramp. Eet ze normaal alles wat je op haar bord legt, moet ze nu kokhalzen.. Echt ik weet niet wat er met haar is....

Ik zit ook zo in dubio...

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Kan echt een buikgriep zijn of idd de zuurkool, mijn zoon kan geen verse spinazie hebben en hij vind dit heerlijk. Hij gaat er altijd van overgeven en diaree. Maar buikgriep kan ook, hebben wij laatst ook gehad mijn zoon en ik en het duurde 3 dagen voordat de eetlust weer terug kwam hier zowel bij mijn zoon als bij mij. Drinken is het belangerijkste, eten komt wel weer ;)

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

buikpijn en rugpijn kan komen omdat ze veel heeft moeten overgeven maar waarom niet ff langs de ha ? ben jij van je ongeruste gevoel af meid en mischien dat het gewoon verkeerd gevallen is de zuurkool

Deel Deze Pagina