Geen idee of er al zo'n topic bestaat, kon m zo niet vinden.. Nouja de titel zegt het al, ik wil vanuit huis sieraden (denk aan kettingen en armbanden) maken, en wil daar graag mee beginnen als mn verlof over 9weken in gaat, als dat allemaal lukt.. Maar nu ben ik op zoek naar zo'n doos (voor dummys hihi) met sieraden e.d. erin... Ik kan het echt nergens vinden.. Iemand enig idee waar ik deze kan krijgen? Alvast bedankt..
Weet wel dat Xenos van die pakketjes heeft. Zitten wel leuke kraaltjes in; maar of het ook echt wat is.. Geen idee. Wil je het voor jezelf of voor de verkoop? Zitten er geen knutselwinkeltjes in de buurt? Hier bij ons kan je per kraaltje kopen..
Nee helaas zitten die niet in de buurt... Wil het in eerste instantie voor de verkoop maar ook voor privé zeg maar.. gewoon als ik er een paar af heb, op internet op gooien en op den duur een website voor bestellingen e.d. maarja het is altijd zo moeilijk om te beginnen en de juiste spullen ervoor te vinden, het moet natuurlijk wel van goeie kwaliteit zijn...
Misschien bestaan er wel websites waar je kraaltjes per stuk kunt kopen. (of per 10-tallen ofzo).......... Ik heb me er nooit in verdiept maar misschien is het wel de moeite waard om te gaan googlen.
pff er is zoveel te vinden via google... ga vanavond ff kijken bij de action, daar hebben ze wel van die dozen, maar best slechte kwaliteit, zo kom ik er natuurlijk wel achter of ik het wel leuk vind haha..
Misschien kun je een boekje kopen over sieraden maken voor beginners en dan daarin kijken welke spullen je nodig hebt. Er zijn veel verschillende technieken voor het maken van sieraden dus ik zou gewoon beginnen wat met jou het leukste lijkt. Als je de basis dan een beetje door hebt, kun je daarna steeds andere dingen gaan maken. Er zijn ook wel een aantal fora over sieraden maken waar je heel veel informatie kunt vinden en vragen kan stellen aan dames die al heel veel ervaring hebben. Daar kun je misschien ook is kijken.
Bij Pipo's hebben ze ook van alles en nog wat! En bij beadies, die zitten in Utrecht, maar volgens mij ook online! Bij die beide zaken haal ik ook altijd mijn spulletjes, is betere kwaliteit!
De Action heeft ook van die (hoe noem je ze??) tafeltjes waar je de kralen op volgorde kan leggen. Ook wel wat setjes met kralen en snoeren enzo, maar of dat goede kwaliteit is?
heb hier vanavond al gekeken, maar alleen kinderkralen haha. zal volgende week de action in de stad ff doorlopen, misschien dat ze het daar hebben.. wil niet te duur beginnen, voor hetzelfde geld vind ik het helemaal niks haha
www.kralen.com (uitleg etc) en www.creadream.nl (webshop) Heb hier thuis nog ontzettend veel spul, heb het ook een tijd gedaan maar niet echt tijd/zin meer voor. Wil het wel weer een keer oppakken. Er is ook een tijdschrift Trendy Sieraden (volgens mij). Die komt 4 keer in het jaar uit, daar staan hele leuke modellen in ideeen in. Als je wat wil weten pb me maar!
Moonlight, ik denk dat je de trend creatief bedoelt maar zij zijn er helaas mee gestopt Roeltje: Leuk hoor sieraden maken! (zie mijn album ) Maar oefen eerst wel goed voor je gaat verkopen want het is moeilijker dan het lijkt de afwerking moet ook goed zijn van sieraden .
ja ga ik ook zeker doen hihi... wil eerst ook niet teveel in huis halen voor het geval ik er niks aan vind.. vind het alleen zo moeilijk te bepalen hoeveel en wat e.d. heb je foto's even bekeken, onwijs mooi zeg!!! echt heel gaaf..
idd creadream.nl is een ideale site, niet te duur en ze hebben vanalles en een hele snelle bezorging. alvast veel plezier, het is echt leuk om te doen
Ik bestel altijd bij www.sayila.nl die hebben hele mooie, en erg veel kralen. Ze zijn ook niet duur. Ik heb daar toen ik begon kant en klare paketten gekocht. Daar zitten dan alle benodigdheden voor een bepaalde ketting in, en een overzicht met hoe het moet. Dat is wel leuk om mee te beginnen.