Ik wist helemaal niet dat dit bestond. Maar ik ga er zeker wat mee doen. Ik zelf krijg met secretaressedag ook altijd een kleinigheid van mijn baas en vind dat altijd erg leuk. Toch een blijk van waardering vind ik.
Ik ga er niks aan doen. Valerie gaat in de week van 16 september voor het eerst naar het kdv...dus ik vindt het wel prima.
Als het er nog van komt voordat ik moet bevallen, ga ik wel even wat maken met zoonlief. Ik vind persoonlijk iets zelfgemaakts het leukste om te geven. Ik denk dat 't een leuke sleutelhanger van stof gaat worden, waar zoonlief dan met textielstift op mag tekenen, gewoon iets kleins in ieder geval.
Ik werk op een kdv en het is zo bijzonder om iets van de kindjes te krijgen. Het hoeft geen echt cadeautje te zijn wat je koopt, maar een knutselwerkje is ook al leuk. Mijn zoon gaat ook naar een kdv en ik ga eens nadenken wat wij gaan doen.
In t verleden kreeg ik nog wel eens ( samen met alle collega's in t bedrijf) een kleine attentie voor de Dag van de Verzorging, maar dat zit er al een paar jaar niet meer in.. Maar t is wel erg leuk om eens een blijk van waardering te ontvangen.. Ik ga t ff op de mail zetten en vragen bij m'n mede-leden van de ouderraad.. Ik draai pas een half jaar mee in de wereld van "kinje-naar-KDV" en zij al iets langer.. Misschien kunnen we vanuit de Ouderraad iets doen voor alle leidsters..