hoi allemaal, ik zou afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Maar dat gebuerde niet en ben vandaag dus 6 dagen overtijd. Nu heb ik afgelopen zonmdag een test gedaan, negatief. Gisteren weer een test gedaan met een licht streepje zichtbaar. Nu heb ik vanmorgen urine naar de huisarts gebracht om het daar nog eens te testen omdat het maar een licht streepje was. Nu bellen ze me net op dat bij hun de test ook heel vaag was (heel licht streepje) en ze dus zeggen dat hij negatief was. Dat ze het zelf ook niet zeker weten. Nu oet ik volgens hun nog 1 week wachten en weer testen. wie heeft dit ook gehad?? Kan het zijn dat je wel zwanger bent maar dat je dat nog niet goed kan terug zien in doe testen?? anja
Hoi Anja, dat had ik ook, en ik was toch echt zwanger. Ik had een test van Kruidvat en het streepje was heel licht, bijna niet te zien. Een paar dagen later weer getest en nog steeds heel licht. Toen heb ik een digitale test gehaald, dus een waarop komt te staan "zwanger" of "niet zwanger". Er kwam "zwanger" te staan. Toen pas durfde ik het te geloven. Hoop voor je dat dit voor jou ook geldt... Succes!
als het volgende week idd nog niet donkerder is geworden zou ik een bloedtest aanvragen. maar ipc moet hij elke dag wel donkerder worden en als je ze onder elkaar legt zul je dat ook wel zien gebeuren.
Ik had eerst ook erg licht streepje op de kv 2 voor 5 test. Daarna digitale CB gedaan en er stond zwanger dus ja t hoeft niet negatief te zijn hoor met licht streepje, over paar dgn weer testen of de digitale. Succes!