Ons kindje is met 12 weken overleden en geboren op 16/8 met 13,3 dagen. Omdat ik erg veel bloed verloor en de placenta niet los is gekomen ben ik de dag erna gecurreteerd. Ik zit nu bijna 3 weken verder (vrij/za) maar test nog steeds een lichte 2e streep met de testen van de action, maar zo gevoelig zijn die toch niet??? Niet grijs, er zit echt nog roze in, maar heeeel licht. En het vervelende is, doordat ik nog iets HCG in mijn lichaam heb, heb ik ook nog zwangerschapskwaaltjes..... zere tepels, blauwe aderen, het trekt niet weg :x Morgen is de nacontrole bij de gyn, dus die krijgt deze vraag ook wel, maar wil toch wel eens uit ervaring horen hoe lang dit duurde?
Ik heb ook een missed abortion gehad met 12 weken (kindje was al overleden met 10 wk) en toen het vloeien ophield,duurde 3 weken had ik een negatieve test. Ik verwacht dat het bij jou iets langer duurt omdat je langer zwanger was maar of het ermee te maken heeft weet ik niet. Sterkte nog
Allereerst heel veel sterkte! Het ligt er per persoon aan hoe snel het uit je bloed is en de lengte van je zwangerschap. Ik was minder lang zwanger dan jou en had net na de miskraam een hcg waarde van 160...4 dagen later was dat nog maar 19. Bij mij was het er dus redelijk snel uit. Maar een meid die ik ken had het na 3, 5 maand nogvin haar bloed zitten. Dat verschil dus heel erg.
Ik kwam eigenlijk naar een vergelijkbare vraag zoeken mamabri Vraag me ook af of er dan wel een eisprong kan komen? Zolang er hcg in je lijf zit? Heb vandaag licht posi getest,met 9 weken een miskraam(na cytotec) gehad (met ongeveer 5 weken al gestopt met groeien) Een week later alsnog een curretage ,dat is vandaag 2 weken geleden.
Veel sterkte! Wat rot Zelf een missed abortion gehad met 10 wkn (gestopt met groeien vanaf 8,5wk) Ik had na 2 wkn al een negatieve test in mn handen. En had 5 wkn na de miskraam mn menstruatie. Maar toch denk ik dat het ook uitzonderlijk is. Het kan veel langer duren.
hihi ik was je voor Ik dacht: Bumbaaa wil dit vast ook weten Ik weet niet of er dan een eisprong kan komen eigenlijk.
Nee.. Een eisprong krijg je niet als er hcg aanwezig is.. Even een ander bericht.. Hcg was bij mijn missed abortion al na een week uit mijn lijf
Je cyclus komt wel degelijk langzaam op gang naarmate de zwangerschapsstreep lichter wordt. Vergelijkbaar: mijn hcg bleef 3 weken na de missed abortion met 8+3 aanwezig, 5 dagen nadat ik een witte zwangerschapstest had, had ik een positieve ovulatietest, 14 dagen daarna werd ik ongesteld.
Hier een missed abortion op 10 weken, hartje gestopt op 8 weken en curretage op bijna 11 weken. Gedurende 2.5 weken nog een positieve test gehad. Uiteindelijk duurde mijn eerste cyclus 37 dagen. Dus een eisprong gehad op dag 23 van de cyclus.
Zolang het hcg hormoon in je bloed zit krijg je geen eisprong. Wat best logisch is aangezien je lichaam nog steeds "denkt" dat je zwanger bent. Zolang er hcg aanwezig is springt er geen eitje.
Ik heb een miskraam met 5,4wk gehad en gisteren bloed test gehad en had nog een hcg van 29. Vorige week was het nog maar 91, maar daalt bij mij ook erg langzaam. Het is erg zuur dat je nog zwangerschap symptomen hebt, terwijl je dat niet meer bent. Sterkte, ik hoop dat je snel negatief test.
mamabri, wat naar! sterkte meid... het kan lang duren voor je weer nega test..hier duurde het meer als 6 weken.. zwaar frustrerend. hoop voor jou dat het sneller gaat!
Pff wat kan dat lang duren dames, ik lees van 2,5 tot 6 weken . Hij is wel heel licht hoor, bijna een tuurtest, maar ja, dat was ie vorige week dus ook al. Wel heel erg bedankt voor jullie reacties! Weet ik in elk geval dat het normaal is.