Kben dikke week geleden ongi geweest nouja daar moest het op lijken kheb bijna geen bloed verloren twas niet de moeite waard, en nu heb ik vandaag weer een heel klein beetje bloed bij het afvegen gehad en heb ik ook een harde onderbuik. Iemand hier ook ervaring mee? Of kan iemand me zeggen wat ik hiervan moet denken?? Ja sorry je voelt en denkt vaak vanalles als je zwanger wil worden kweet het..
heb je de pil geslikt en zo ja wanneer ben je gestopt met slikken. Als je net bent gestopt is de mogelijkheid er dat je gewoon aan het ontpillen bent
kheb de pil geslikt ja ben in september gestopt bij mijn vorige cyclussen was ik gewoon normaal ongesteld nu bijna niet
Inprincipe ben je dus 3 maanden pil vrij. Heb je de laatste tijd veel aan een lijn gedaan of heb je stress. Dit kunnen factoren zijn die er voor kunnen zorgen dat je cyclus in de war komt. Anders even afwachten.
Tja, als je twijfelt moet je misschien gewoon ff een testje er tegenaan gooien, maar het kan natuurlijk nog steeds ontpillen zijn!
ja kweet het kan ook beter gewoon eens testen maar valt altijd tegen he als hij negatief is dus ik wacht het liefst zo lang mogelijk
Heb je ook symptomen die duiden op zwangerschap? En hoe waren je andere cyclussen tot nu toe, regelmatig?
niet geheel regelmatig maar kwas wel gewoon ongesteld, kheb alleen best een harde onderbuik en is wat dikker
Ik zou ook een testje proberen. Op die manier weet je direct of je een gewone menstruatie gehad hebt, en of je er in deze cyclus weer tegen aan kan gaan. Ookal is het heel vervelend om naar een negatieve test te kijken het is alijd beter dan deze onzekerheid denk ik. succes liefs,