geen ochtendmisselijkheid maar andere symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nath1986, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en voel me echt mottig. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super gelukkig met dat kleine wezentje in mij :)

Ik zit al 2 weken thuis van het werk wegens een te snelle hartslag. Daarnaast heb ik soms een druk op mijn buik, word ik misselijk als ik niet op tijd eet, ...

Ik moet me de afgelopen 2 weken doorheen de dag slepen :(

Zijn er nog die dit hebben? En betert dit echt eens je 3 maand bent? Zo ja dan geef ik echt een feestje :)

Groetjes

2. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Hoi!
    Ik wilde net een nieuw onderwerp beginnen maar het past hier wel bij.
    Ik ben bijna 6 weken zwanger en natuurlijk ook erg blij ermee.
    Ik sta voor de klas maar ik was blij dat de kinderen vroeg vrij waren. Ik heb me naar huis moeten laten brengen omdat ik z'n buikpijn had (geen bloed verlies)
    Ik ben al vanaf maandag niet fit, koortsig etc.
    Als het alleen die buikpijn was zou ik het nog wel een dagje redden, maar omdat ik ook verhoging heb, heb ik me net ziek gemeld( buikgriep)

Gisteren net een afspraak gemaakt bij de verloskundige praktijk en ook gevraagd of het zo extreem pijn moet doen dat het doorstraalt naar je benen. Bij sommige vrouwen was dat idd zo zei ze, paracetamol nemen, kruikje en optijd rusten.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ik had al helemaal in het begin heel erge last (buikpijn met hevige krampen) van mijn darmen. Ik heb PDS en mijn darmen waren helemaal opgezwollen waar ik echt heel erg beroerd van was. Ik kon amper rechtop lopen van de pijn. Vanaf week 11 zit ik ziek thuis. Mijn darmklachten zijn voorbij, maar ik heb een hele lage bloeddruk (80/50 mmHg), bloedarmoede (Hb 6.6 mmol/l), lage bloedsuikerwaarden en ook toenemend last van misselijkheid bij "honger". Deze misselijkheid komt opeens hevig opzetten waarbij ik altijd kokhalzend razendsnel iets te eten moet pakken (cracker) of klaarmaken. Zodra ik iets van eten in mijn mond heb is de misselijkheid alweer verdwenen. Ik heb tijdens die hongeraanvallen last van flauwtes, trillerigheid, hoofdpijn, duizelig en ijskoud hebben.
    Ik kan ook niet veel ondernemen helaas. Er zijn regelmatig momenten waarop ik zelfs flauwtes voel opkomen wanneer ik al plat lig. Bleeeeh.
    Het is helaas niet anders en waarschijnlijk, ik hoop het niet, moet ik de zwangerschap echt uitzitten.

4. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Na veel pijn gisteren en vandaag naar de dokter geweest.
    Nou een inwendig onderzoek rijker...ze kon niets aparts vinden...mijn urine wordt onderzocht op bloedsporen en als ze nu niets vinden dan moet ik morgen mijn ochtend urine inleveren..'vooralsnog heeft het niets met de zwangerschap te maken' maar ze kan niet in de toekomst kijken. Ze vonden niets in de urine en morgen dus weer een potje inleveren. Volgens dokter paste het niet bij een bbz omdat de pijn soms ook helemaal weg was.
    Ze dacht aan nierstenen... Heel spannend

Deel Deze Pagina