afgelopen zaterdag heb ik een miskraam gehad. Ik was veel klachten kwijt samen met mij miskraam. Maar hoe lang duurt het voor je de rest kwijt raakt? En wat is jullie ervaring na hoe lang krijg je weer een eisprong? Moet je naar gynocoloog? sorry veel vragen.
Wat ongelofelijk rot. Ik heb ook geen idee wat normaal is. Daar heb ik ook nog op heden nauwelijks antwoord op gekregen. Wat heb je gemerkt dat je een miskraam hebt gekregen? Sterkte!
Ik wist niet dat ik zwanger was, werd drie dagen te laat ongesteld dacht ik. Alleen verloren ik wel hele grote stolsels. Ik voelde het bloed eruit stroomde tot ik het vruchtje verloor. Daarna verloor ik weinig bloed. voel mij wel verdrietig wilde graag een kindje. Vandaag nog maar heel weinig bloed ik hoop dat we snel weer verder kunnen. waar merkte jij het aan?
Oohjeetje dat is dan wel heel naar. Bij mij is nog niet duidelijk of het een mk is. Ik heb nauwelijks bloed verloren en geen stolsels. Zou niet weten hoe het vruchtje eruit gezien moet hebben. Bij mij is het nog een raadsel wat er gaande is. Maar heftig hoor dat je er zo moet achter komen. Hopelijk ben je idd snel weer zwanger dan. Wat vindt je partner ervan?
Die vond het ook erg verdrietig. Ik kan er gelukkig wel met hem erover praten. Ik heb bij mijn dochter ook bloedingen gehad. Het was toen erg spannend tot de eerste echo. op de echo was niks te zien van bloedingen maar wel was alles goed. mij was daarvoor wel aangeraden om het rustig aan te doen. Ik ben toen een week thuis geweest en veel op de bank gelegen. daardoor ging de bloeding weg. Sterkte ermee, ik hoop dat alles goed zit en blijft zitten.
Als je drie dagen overtijd bent verlies je geen grote stolsels hoor bij een miskraam. Je verliest ook zeker geen vruchtje. Daar is het echt veel te klein voor. Een vruchtje van 4 weken oud is een paar millimeter groot. Je merkt niet meer dan een normale menstruatie. Ik zou er dus niet meteen van uitgaan dat je een miskraam hebt gehad obv je beschrijving. Heb je een zwangerschapstest gedaan?
eind maart kreeg ik een miskraam, 4 dagen over tijd. Werd wakker met veel kramp en pijn in buik. Naar wc, veel bloed met slijm/weefsel kwam eruit, daarna stopte het ook vrij snel weer. Ik werd gelijk weer zwanger en kreeg afgelopen 5 mei weer een miskraam, helaas. Dit keer was het 5,5week. Ik had al enkele dagen bruinig bloedverlies, maar na een aantal dagen kreeg ik er krampen bij. Bij deze miskraam was het heel duidelijk een vruchtje met volgens mij placenta wat eruit kwam. Heftig om te zien. Ik had weinig last van de zwangerschap (ik had het lekker warm en gevoelige borsten), de dag voor de miskraam was dit al minder.