Dinsdag nog naar de gyn geweest...met dat aparte nieuws. dus me vriend en ik hebben het zwanger worden, maar los gelaten, voor deze maand...wat denk je? Heb vandaag last van me eierstokken...eerst rechts en zojuist begint links...ik zei tegen mijn vriend, schat ik doe toch maar even een ovulatie test...voelt zo raar, en jup 1 donkere streep, en 1 lichte streep. Heb er een foto van gemaakt, en die plaats ik mee, ik hoop dat jullie iets kunnen zien. Zelf zien we een lichte streep erbij, betekend dit dat mijn ei er is, en wij vanavond kunnen klussen, of komt me ei eraan? Omdat ik onregelmatige cyclus heb, weet ik het dus eerlijk gezegt niet... beetje dom hihi. Dussss willen jullie eens kijken, en je mening geven? liefsss
Bij ovu testen moete de strepen even donker zijn om een eisprong aan te tonen. Aangezien dit bij jou niet het geval is is er nu op dit moment geen eisprong. Maar misschien doortesten?
hmmm oke...ja omdat ik wel vaker testen hier voorbij zie komen, die licht beginnen en uiteindelijk wel donker worden. nouja dan moeten we het maar aan zien haha. Het is ook zo vreselijk lastig als je niet zeker bent van je zaak...maargoed. dan laat ik het weer rusten, en hebben we geduld totdat de kleine zich meld haha. Bedankt in ieder geval
Gewoon doortesten en kijken of de streep duidelijker wordt . Als je een positieve test hebt springt je ei binnen 48 uur vanaf die test dus nu is er nog geen ei.... Maar ik zou zeker sex hebben en doortesten want wie weet!
Doe ik!!! Sex hebben we zowiezo, hahaha niks te kort aan maar nu hebben we wel sex zonder dat een kindje in ons hoofd zit, merk wel dat we er nu nog extra meer van kunnen genieten, en me moeder zegt altijd, een kindje wordt geboren uit liefde en niet uit een must have...dus who knows ik ga morgen weer een test doen, net zolang tot de knaller er is! hoppaaa
Dat zijn de stiks voor in de cb digitaal. Daar moet je niet naar de strepen kijken enkel naar de smile. groetjes
Ja klopt, had geen smile, maar heb nog andere ovu testen, van internet besteld. moet morgen ff zoeken waar ik die heb, (zitten in een verhuizing) en anders proberen we het op de gok, en anders volgende maand tijdens de bloedtesten bij de gyn nog genoeg opties open staan!
Deze is echt negatief... En je kan hier niet naar de streepjes kijken. Ik had 2 bijna gelijke strepen maar nog geen dus ook negatief... Ik zou zeggen gewoon om de dag klussen tot je ongie dan zit je safe
doen we hihi! me vriend zei al, zovaaaaaaaaaaaak?? wow...heb ik nog nooit meegemaakt, die heeft er helemaal zin in haha! mannen
Hihi hier precies hetzelfde @ts als je in mijn album kijkt zie je de testen van m'n zoontje daar zie je ook dat van bijna geen streep ineens een knalstreep tevoorschijn kwam... En dus ook een
hahahaha! Ach, krijgen er heus wel iets moois voor terug...en als we dan een keer zwanger zijn...kunnen ze een lange tijd niet..dus moeten ze er nu maar dubbel van genieten LOL