Vandaag 4 oktober Wereld Dierendag! Doe je nog iets speciaals? Ik heb 2 poezen en doe eigenlijk niet veel anders dan anders. Ze begrijpen het toch niet echt en ik ben eigenlijk altijd wel lief voor ze! Gr Otje
ja haha.. ik ga informeren naar dat middeltje voor mijn allerliefste man. Die zo graag de katten wil houden en daarvoor dus ook een medicijn wil nemen...haha... Als dit helpt, bespaar ik de katten enkeltje kattenboerderij!
nee hoor bij ons is het elke dag dierendag ze krijgen niks bijzonders, ze krijgen elke dag wel snoepjes vis en er staat 24 uur brokjes dus ze worden al genoeg verwend
nee doe er niks speciaals aan, ze snappen het toch niet en ik ben het hele jaar goed voor ze dus dat vind ik zo'n onzin.
Oeps ik was het alweer vergeten, maar onze Jack krijgt elke dag botjes en koekjes, maar zal hem straks even extra knuffelen.
Wij hebben 3 katten en bij ons is het ook elke dag al dierendag. Steenverwend zijn ze . Maar mn hubby kennende komt-ie vanmiddag met speeltjes voor de katten thuis. Mn oudste kat is trouwens vandaag ook jarig, die wordt 3 jaar. Jarig op dierendag, hihi! Groetjes!
Ik heb 3 katten, een hond, een tamme rat en een vijver vol vissen. Ze krijgen iedere dag hun aandacht, eten en genoeg liefde. Dus nee, ik ga verder niks bijzonders doen. Tis hier elke dag dierendag
Nou pffff onze 2 katten hebben zchzelf al verwend zonder te vragen, toen ik vanmorgen beneden kwam hebben ze een rookworst van de plank geroofd en helemaal opengekrabd en deels opgegeten
Hahahaha, Maisy, erg he?! Ik heb ook van zulke katten, laatst het gebakken eitje van mn zoon van z'n brood getrokken.En dan eerst zijn kleine broertje de schuld geven, hahaha! Verwende nesten, die katten !
eehh ik heb geen huisdieren alleen huisspinnen maar die ga ik echt niet vertroetelen hoor ja ze krijgen een enkeltje stofzuiger
Wij doen nooit iets speciaals met dierendag, onze kat heeft snel last van haar darmen dus mag ze ook geen snoepjes of iets dergelijks. Maar ze krijgt dagelijks veel liefde, en lekker eten en drinken, en we spelen met haar. Elke dag dus wel dierendag
Ja onze 2 katten mogen vandaag 643 keer van binnen naar buiten en van buiten naar binnen ipv 642... Grrrr Nee hoor, ze krijgen genoeg liefde en knuffels, dus ze zullen geen verschil merken of het nou dierendag is of niet...
Nee, wij doen niet aan dierendag. Heel cliche misschien maar de dieren moeten ALTIJD goed behandeld worden. Als ik bv m'n hondje vandaag extra ga verwennen tov andere dagen raakt ie daar alleen maar van in de war
Nee heb net de 3 poezen een paar snoepjes gegeven en ga zo even naar het dorp om een foto van de hond op te halen en dan misschien nog even langs mijn werk. Is tot 12 uur een hondenontbijt maar dat ga ik niet meer redden dus dan maar geen ontbijt haha. Ga een ballenwerper voor hem kopen,voor als hij groot is haha. xxx
Ik koop straks iets lekkers voor hem( hondje). Maar hij wordt eigenlijk elke dag al teveel verwent, Ik vind hem gewoon heel erg lief, dus voor hem is het elke dag dierendag.
eigenlijk doe ik niks extra's want voor onze dieren is het elke dag al een beetje dierendag! Ze krijgen elke avond voor het slapen gaan poezesnoepjes... En om nu nog meer extras te geven vindt ik dan niet nodig en teveel is ook niet goed voor ze.. Ik ben zelf wel actief als contactpersoon en collectant voor de dierenbescherming. Heb mn collecte route al gelopen! Ben nu bezig met de verkoop van de nieuwe jaarkalenders voor 2007...