Hoi, Ik zit te denken om online testen te bestellen. Welke kan ik dan het beste nemen? Ik ben zo eentje die altijd veelste vroeg wil testen..
Heb je een op=op winkel in de buurt? Daar kocht ik deze week een duo verpakking voor 5 euro ( nieuwe predictor early en express)
https://www.zwangerenkids.nl/25-zwangerschapstesten-dipstick-uiterst-gevoelig Betrouwbaar en betaalbaar
De zwangerenkids testen zijn echt waardeloos!Vaak vals positief binnen de tijd,en een duidelijke roze streep.Andere testen gewoon negatief,en bloedtest op dezelfde dag ook.En ik ben niet de enige...zoek het forum hier maar eens na.
Ik heb inmiddels testen besteld van sensitest. Zal ze morgen wel binnen hebben. Met kruidvat heb ik licht positief getest dus ik hoop dat ze straks mooi gaan oplopen en dit een plakker is.
Je bedoelt de dipsticks? Daar heb ik geen ervaring mee. Maar de wondfo die je kunt bestellen zijn dezelfde als van de kruidvat.
Ik heb een foto, maar het is amper te zien. Ben bang dat er na het uploaden er dan niks van over blijft.
Zijn nu maar 4.95 voor 2 testen bij op=op shop.. www.opisopvoordeelshop.nl/predictor-zwangerschapstest-2st-earlyexpress-1-min?gclid=Cj0KCQiAwKvTBRC2ARIsAL0Dgk0_CkU9gAMtELn6BLEvR1NsLHzlh3qen1IHXa8pk4qusY6ezvQLngcaAtvJEALw_wcB